solvi_s Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 (endret) Hei. Europeisk bil fra 70-80 tallet ønskes førstkommende fredag til et unikt foto opptak. Dette er en "ones in a lifetime". Dette er store greier (men også hemmelig). Jeg kan ikke si så mye, men kan bli dødskult for den som klarer å stille med en slik bil, evt ha med seg som virkelig store minner!! Men nærmere Hollywood og Vogue kommer du/vi kanskje ikke! Bilen havner kanskje i et av verdens mest kvalitets beviste blad med en ikke-hvem-som-helst fotograf. Dette blir en opplevelse for de som klarer å fikse bil. ♥ Vær snill å hjelpe meg å finne en bil som kan stille i Oslo til fredag. Tusen takk. :) NB: HASTER Hilsen Sølvi mob: 45 23 16 70 Endret September 19, 2011 av solvi_s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvi_s Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 (endret) Jeg ser det kommet mange nye innlegg her og aner ikke om det er en realitet å tro at vi finner en europeisk bil innen fredag.. Men fint om det er noen som kan sende dette til kamerater eller lignende å hjelpe oss med å finne rette vedkommende. Kanskje burde denne ligge et annet sted hvor sjansen er større for å få "napp"? Eller heter det D2? Hvordan er en Citröen D2? Finner ikke noe godt svar via Google.. Endret September 19, 2011 av solvi_s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvi_s Skrevet September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Oppdraget er over og det ble valgt en Jaguar til fotoshooten i stedet. Case closed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg