Precious Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Et eksempel på Norges likestilling Hadde en av oss sovnet bak rattet, kjørt av veien, over et gangfelt, ned en skråning, knust et gjerdet og våknet på vei inn mot huset, så hadde vi mistet lappen. Men ikke kjendiser som f.eks Rosemarie Køhn, hun fikk en kraftig bot. Flere som føler seg urettferdig behandlet? Edit: Ikke mann og kvinne likestilling. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hadde det vært meg så hadde jeg garantert mista lappen og fått fengselstraff. Blir bare mer og mer oppgitt over at så lenge man er kjendis, tjener masse penger eller har en bil som er mye bedre og dyr så får man mildere straff, det er helt på trynet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 . Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 s¨skjedde vel dewtte foe nesten 10 år siden vel Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hender HELT SIKKERT at vanlig dødlige slipper billig unna også. Forskjellen er at det ikke kommer i media, og derfor tenker dere (tydligvis) ikke på det. Og det skjer sikkert at kjendiser får strenge straffer og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Skillz2k s¨skjedde vel dewtte foe nesten 10 år siden vel Du var vel ikke tilfeldigvis dritings når du skrev innlegget? :D hehe Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by aregar Du var vel ikke tilfeldigvis dritings når du skrev innlegget? :D hehe lol Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Jeg kom meg unna selv om jeg ikke hadde skilt forran.....hadde så fin bil syntes politidama :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg