kongstian87 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Hei Min 98 modell polo 6n lager en trommelyd på venstre fordekk da jeg svinger til venstre. hva kan det være? hjullager? i såfall er det vannskelig og bytte hjullager? finnes det diy på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Trommelyd? Om det er knekkelyder så tyder det på defekt (utslitt) drivkunte. Om det er romlelyd så er det kan det være hjullager. Er ikke vanskelig å bytte hjullager men du bør ha tilgang til hydraulisk presse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Det knirker ikke, bare kommer en svak tromlende lyd da jeg svinger til høyre (vet jeg skrev venstre i sta) HAr ikke tilgang til presse men har jo skrustikke, kan den brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 klarer du flere tonns trykk med skrustikka di da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 men her er en diy http://www.youtube.com/watch?v=5rEmkYe4jvc Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Som 16vturbo antyder, skrustikke duger ikke her. Jeg har en håndholdt 30 tonns presse som jeg bruker til slikt. Har en gang forsøkt å skifte ved å dra lageret ut vha å bruke en M20 bolt. Satt så godt at gjengene på M20 bolten ble revet rett av (mutteren gikk rundt). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Takk for hjelpen regner nesten med det er hjullageret da, så får lete litt rundt her etter et verksted som kan presse dette på for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 er nesten 100% sikker på at det er drivledd, i og med at du sa det var en trommelyd... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg