Board2-re Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Tenker å få golfen min ned på bakken! Har en golf syncro 88.. Lurer derfor på om det er noe forskjell på senkesett (bare fjærer) til syncro vs gti osv.. ??? Og eventuelt tips til hvor lav? kan legge ut bilder i morgen av biln. Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 TRor forskjellen fra vanlig golf til gti utgavene er at Gti er senket med 10 mm orginalt og 16v 20mm orginalt. Blir vel noe slikt som at viss en kjøper senkesett som senker en gti 40 mm så vil den senke en vanlig golf 50mm. Dere får rette på meg viss jeg tar feil. Har ikke sett i noen kataloger at syncro har egne vare nr, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 er nok motsatt.. senkesett på en vanlig golf og en gti er de samme.. men den senker f.eks 40mm på e vanlig golf, og da ca 25 på en gti.. jeg ser heller ikke at det er noe eget til syncro, men det kan vel noen som har slike biler svare på.. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hehe.. Selvsagt.. tenke feil. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Va det eg ville høre. Takke for svar.. Men da har eg et 60/60 på handa.. Må vell kjøpe det. Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 en golf syncro er vel noglet tungere over røven enn en vanlig golf, innbiller meg at dette er tatt høyde for i etka (mht fjørene).. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Etter leitet litt i Etka så finner jeg ikke at det er egne fjærer for syncro biler. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 kapp Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Syncro skal ha annet senkesett enn 19E iflg. FK katalogen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Black&drecker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Syncro har vel kortere dempere bak. så vanlig senkesett beregnet på golf passer ikke bak. er ikke så mange som lager til syncro. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Du kan ikke bruke 2wd fjærer på Syncro. Du må ha helt andre fjærer. Alle de store merkene leverer til Syncro/Rallye, skal selv kjøpe snart og skaffer hvis du er interessert. H&R, Koni, KAW, FK, Powertech, G&M, det meste..... Gewindere til rundt 8,- + mva eller fjærer til rundt 2,- +mva. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Okey, va det eg frykta.. Må vell bestille snart da.. Senne deg en pm senere GolfG60syncro. Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Her e et bilde, som vise korr høg den e no! E bilde fra den dagaen den ble kjøpt, har gjort en del sia da. Men vise no høyden.. Syncro'n min Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Satt å funderte på en ting - finnes 4 dørs synkro ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg