GolfG60Syncro Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Sonick Satt å funderte på en ting - finnes 4 dørs synkro ? Ja Passat og Caravelle og de der.... Men Golfen kom kun med 3d og 5d..........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Board2-re Her e et bilde, som vise korr høg den e no! E bilde fra den dagaen den ble kjøpt, har gjort en del sia da. Men vise no høyden.. Syncro'n min Fjærene foran kan du bruke fra vanlig 2wd, men jeg ser du trenger bak og............................................................. :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Ja Passat og Caravelle og de der.... Men Golfen kom kun med 3d og 5d..........;) veldig morsomt :cool: Så golf 2 ble altså levert med 5 dørs synkro ? Noen som har et sån chassi til meg ? :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Sonick Så golf 2 ble altså levert med 5 dørs synkro ? Svaret er JA. Men de vokser sikkert ikke på norske trær.... Ville heller importert en.... Og "bygget om"..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 gti 16v har andre øvre fjærskåler enn feks 1.6 golf 2. og har dermed innebygget ca 10mm senking i fjærskålene.. fjærer og dempere til vanlig golf blir for slappe bak på en syncro siden den har mye mer vekt bak. og JA, det finnes egne greier til syncro (fra feks KW, der jeg sku kjøpe fra) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 ei halvgammal dame i nabolaget kjører 5d syncro, så noen finnes det hvertfall :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Nå er vel 3dørs syncro det som er vanskelig å få tak i. Awesome GTI i england kappet av bunnen på en rallye, og sveiset denne på resten av ett 3dørs golf karrosseri for å få en 3dørs. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Dei fleste goff syncro er vel 5d med 1.8 90hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg