bidz Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 var ute i dag.. vaska bilen.. hadde med et digital kamera.. og tenkte jeg skulle knipse noen bilder mens jeg var igang :) .. slenger opp noen her, flere kan sees her: http://no.msnusers.com/bidzy/shoebox.msnw PS! de er i 1024x768 ! .. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 . Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 najs kålår :D:D Flink å resiza bildene og ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 .. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 ... Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 pen bil :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 takker takker :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 pen farge ja! det skal du ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 peneste calibraen jeg har sett... meeget pen farge :) Men den singeltørkeren var litt for blikkfang for min del... Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by henningl peneste calibraen jeg har sett... meeget pen farge :) Men den singeltørkeren var litt for blikkfang for min del... takker for hyggelig tilbakemelding :) ang. singeltørkeren, så vurderer jeg og justere denne, slik at den ligger ned på passasjer-siden istedenfor.. altså, at den ligger HELT ned i rutekanten, osv.. er justerbart Bonrath kit, så en kan selv velge hvor viskeren skal parkere når den stopper osv.. synes det er litt rånete og ha den rett opp selv også, egentlig. har laga et eget online fotoalbum, der flere bilder kan sees (bildene er gjort litt mindre der også): http://jilted.org/calibra ang. eksos-anlegget, ja - jeg vet det stikker ut for mye :) kat. erstatningsrøret ble litt feildimensjonert, så.. skal på svendsen eksos i morgen og få kappa det ned litt slik at ikke eksosrørene stikker så langt ut :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 sjokkerende lite harry opel.. faktisk pen.. :) ikke style den nå bare.. da dreper du hele stilen :) haha pen tralle Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by hfracing sjokkerende lite harry opel.. faktisk pen.. :) ikke style den nå bare.. da dreper du hele stilen :) haha pen tralle tror faktisk ikke jeg skal style den.. eneste jeg skal gjøre er og rive av sotingen på side-bak-vinduene, så legge på ny film, men ikke sort film - sånn "smoke" film, altså mørk grå film på bakruta og alle siderutene.. skal ikke være så mørk, men bare litt - slik at det ser rimelig originalt og pent ut. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Har egentlig aldri hatt sansen for Calibra. Muligens siden det er for det meste herpa røde Calibraer jeg ser. Men denne var stikk motsatt. Stilig farge, fine hjul og ikke masse plastikkdill. Eneste negativet er vidusviskeren og fake tanklokket. Men det er jo bare min mening.:op Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by bidz tror faktisk ikke jeg skal style den.. eneste jeg skal gjøre er og rive av sotingen på side-bak-vinduene, så legge på ny film, men ikke sort film - sånn "smoke" film, altså mørk grå film på bakruta og alle siderutene.. skal ikke være så mørk, men bare litt - slik at det ser rimelig originalt og pent ut. Veldig pent men hva i helvete gjør det orange sideblinkeren der??? Det er fy fy Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Denne var lekker!! Jeg har litt sansen for Calibra men denne tar kaka. Er fargen orginal? Bare få gjørt det du har planer om (kat-røret, toning og visker) samt satt på hvite blinkers så skal jeg påstå at du har en av de lekkreste Calibraene noensinne! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg