Sending Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 nice! vi droppa vip biletter:P hvor camper dere hen da? billig plasser? Fikk forsalg for lenge siden, og fikk det vel litt billigere også. Tror vi betalte 500 kr hver. Usikker på hvor vi kommer til å være der inne :P AC/DC og køntri er for oss som har vokst fra slik som Skrillex :hammer Men hver sin smak altså, hørte på en sang fra figuren nå og det er ikke akkurat noe for meg.. Skrillex og dubstep er nok ikke noe man pleide å høre på som fjorten åring "back in the days", da det har blitt populært nå i det siste :P Men har absolutt forståelse for at det blir litt for spesielt for mange ja ^^ Personlig syns jeg det er mye bra, og mye som ikke er verdt å høre på. Men tar fortsatt turen til Oslo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Mye bra og mye dårlig ja, og selv hører jeg kun på dubstep i bilen når jeg har litt bass i ryggen. Meningsløst ellers;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Mye bra og mye dårlig ja, og selv hører jeg kun på dubstep i bilen når jeg har litt bass i ryggen. Meningsløst ellers;) 2nd that! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 jaja dubstep trenger god bass!!! blir det noe pils på dere da før og etter konserten? må få igang rockefoten:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Det kommer til å bli som et tupperware party for narkolangerne.. Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 får flashbacks frå den tida vi hadde modem oppringing når eg hører skrillex :P no offence Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SappFire Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Dubstep - neste generasjons musikk som er vanskelig å forstå for de fleste av oss. Spesielt for de som hører på "Summer of 69" med Adams hver eneste dag/helg. Skrillex btw er så "commercial" som det går an å være. Sjekk Arkasia's nye album "Evolution". The best underground dubstep producer ever ;) http://youtu.be/sGtbNb4YUPU?t=3m12s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg