Gå til innhold

Fikse rust og små lakkskader i Kristiansand

Ranger emnet

mysterio90

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Carina 96mod. Bilen har rød farge og har begynt å få rust nederst på noen av dørene og litt av lakken har begynt å falle av rundt frontskjermen. Både støtfanger foran og bak som er svart og av plast kunne trenge litt oppfriskning.

Jeg er student og har tenkt å selge bilen fordi jeg har ikke råd til å eie den lenger. Men jeg er glad i bilen min og ønsker at den skal være på topp utvendig som innvendig før jeg selger den, slik at neste eier kan trives med den.

Kjenner noen til gode og billige verksteder eller enkeltpersoner som kan ordne slike ting så ta konktakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår