Gjest johnnyfree Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 finnes det noe sånnt?. motoren er en Golf 3 1,9 TD(aaz) med golf 2 gtd kasse. alt er oppjustert. så for og få max ut av den så må jeg ha sterkere clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Velox Motor selger diverse typer Spec- og Sachs-clutcher til din bil. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Jeg har en som passer Golf 2 Gtd, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=216447 Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Sinterlamell er i utgangspunktet noe dritt (av/på) men holder til MYE moment ;) Har ikke du johnnyfree 1Z-motor? Om du har girkasse som stod originalt på samme motor så har du vel 28 tenners spline og 228mm lamell, ikke 24 tenners og 200/210mm lamell? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Fant noe gromme greier på eBay, søke litt inne der så finner du ;) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 nei, jeg har aaz motoren. med utrolige 75hk som går som et lyn.er ikke 1Z tdi?jeg har også golf 2 gtd girkasse på golf 3 motoren. å mindre svinghjul.ligger i 80 på 5-gir å trør gassen i bunn, så akser den som pokker. å 1,5 i trykk Sinterlamell er i utgangspunktet noe dritt (av/på) men holder til MYE moment ;) Har ikke du johnnyfree 1Z-motor? Om du har girkasse som stod originalt på samme motor så har du vel 28 tenners spline og 228mm lamell, ikke 24 tenners og 200/210mm lamell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg