kloppen Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Golf_IV/RE300.pdf Sjekk hekkspoileren... Hadde dette vær noe fint med en R32 front eller ligneden. Eller bør man gå for samme merke framme, bak og på sidene? Kom med inspill. Ser da kanskje litt overstyla med fire potter da. Er det mulig å redusere dissa til to. ? Hvordan er det å sveise koblinge til eksos selv, bør en velge fabrikklagde koblinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 siden funket ikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kloppen Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Fikset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 MIN mening er at de bakspoilerene der ser J"#¤lig ut på VAG biler... det er nå sånn JEG mener...men så dreier dette heller seg ikke om en bil jeg eier. VW goes Ferrari er den feelingen jeg får der. Som nevnt, gir for mye Ferrari følelse bak, så skal du smelle på med en R32 foran... Ta isåfall R32 foran og bak, da er du nødt til å lykkes med noe som allerede er laget - og det av bilprodusenten selv. Ang eksosen er det jo hva man sveiser det til selv. Med fabrikslagde koblinger regner jeg med du sikter til ting du ikke har laget helt selv. Simmons f.eks. er et greit merke til en hyggelig pris. Der får du alt av deler du trenger. http://www.rayas.se eller var det ray.se ? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Ser du noe kjent noe...? Den er helt lik den orginale vingen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 er det ikke her snakk om bakspoileren/bakfangeren og ikke takspoileren?? takspoilerene er jo bra Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by EyeLid er det ikke her snakk om bakspoileren/bakfangeren og ikke takspoileren?? takspoilerene er jo bra *%#¤"%* My bad.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 np.. ;) synes faktisk en slik original GTI spoiler er en god ting på en 4er, alternativene - som jeg har sett i det minste - ligner fort crap :( Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Golf'n ser nesten litt 'dumt' ut uten vingen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 hva med denne spoileren?? hva synes folk om den da?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 er ikke så dum den heller Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CerveZa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Kjetilr hva med denne spoileren?? hva synes folk om den da?? Den er fin, original VW vinge, jeg betalte 2099,- for den hos Gromstad i Arendal, syns den er en av de fineste man finner. Husk på antenna, den sliter på lakken hvis vingen går borti den når du åpner luka, løses med en liten plastfolie ting som klistres der antenna treffer (følger med), eller ved å gå til anskaffelse av Asiatiske lukeheisere, de er kortere, kan sikkert gjøre noe med antenna også Siter 1996 A4 1.8T Quattro sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 var egentlig billig her og da... mulig jeg kjøper den i norge da.. hvordan er den montert?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CerveZa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Lim, følger med Siter 1996 A4 1.8T Quattro sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 takk takk.. da skal jeg høre her på gjøvik.. dette er vel spoileren som sitter på jubileums modellen?? du har vel tilfeldigvis ikke dele nr.??:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg