OleC Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Var Silverboy som vervet meg... skriver lite men leser mye... kjempe bra forum Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Leste litt på diskusjonsidene til sol.no og fant ut at her var det mer (u)seriøst med en passe porsjon gal humor og en kunne poste bilder her. :-)) Fant ut at folket her er jaggu meg ålreite også! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 bare for å vippe crediten enda litt lenger tilbake, så var det vel Kewlar som la utt "nytt forum" på vacn forumet.. men det virket ikke som så mange fikk det med seg... så da var det SPAM!! som gjaldt ;) knallbra forum... bare så synd at jeg har litt for lite tid til å lese om dagen... alt for sent hjemme og har jævlig dårlig tid når jeg først våkner.. hehe.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Jeg var vel en av de første her inne, ble "vervet" av zkilzz og Håkon A via irc i februar. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 hehe, du mener vel marius og Håkon A ?? :) :) :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 zkizkizkizkiiiiiiiiiillz! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Fikk vite om denne siden på VG diskusjonssiden for bil. Lurer på om det var Majestet som snakte noe om den. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Annonse på WV/Audi siden tror jeg det var, om streetracing happeningen på Fornebu...(som var helt konge)... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Ble også spammet av kew|ar slik at eneste utvei var å melde seg inn Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 jeg så det var folk som sprada rundt med "www.bilforumet.net" på vestene sine på japsetreffet, derfor måtte jeg sjekke ut forumet :cool: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jeg var en tur i Arizona, og kom i kontakt med en playboy-modell som hadde en "www.bilforumet.net" bikini.. ;) Hehe.. neida.. Jeg skrev inn feil i explorer.. skulle på http://www.BI-forumet.net lol hmm.. okejda.. Jeg satt og surfet på jobben, og søkte på yahoo ang. bilstyling eller.no Vips! http://www.bilforumet.net Her er det jo masse koselige folk :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 som alle de andre vw-audi gutta via vårt eget lille mail forum. Er litt stolt da er iokke mange foran meg på lista så var jo tidelig ute Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Leste et innlegg på forumet til Start.no eller Sol.no Join Date: 28th February 2002 #28 :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 jeg blei tipsa av broders i mars en gang tror jeg.... var ikke så bilfrik da. så i april på The Gathering så kjeda jeg meg litt. så jeg meldte meg inn og leste forumet fra perm til perm !! det var først og fremst den streetracing delen som jeg syntes var kult.. men men tiden går og meninger og interesser forandrer seg ! :) Keep It Up ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Husker ikke helt hvordan jeg havnet her, men mener det var Loppa gnålte om at jeg måtte joine ( ja, han HAR tid til å mase mellom all postingen sin :D ). Har truffet endel av bavianene her inne LIVE. Litt av en gjeng er vel den mest passende kommentaren :D :D :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg