Gå til innhold

Hvordan fikk du vite om bilforumet?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Det var noen av kameratene mine som var på treffet på ringbanen i våres og de hadde hørt at det ble arrangert mange slike treff, og de ble avtalt på Internett. Da var det bare å komme meg hjem og søke febrilsk etter bilsider, og endelig kom det opp ett lykketreff: http://www.bilforumet.net !

Siden da er jeg blitt post-whore, og kjeder meg mye mindre på jobben om dagen! :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LupoB0Y

Jeg var en tur i Arizona, og kom i kontakt med en playboy-modell som hadde en "www.bilforumet.net" bikini.. ;)

Hehe.. neida.. Jeg skrev inn feil i explorer.. skulle på

http://www.BI-forumet.net lol

hmm.. okejda..

Jeg satt og surfet på jobben, og søkte på yahoo ang. bilstyling eller.no

Vips! http://www.bilforumet.net

Her er det jo masse koselige folk :D

haha... u crack me øpp...

jeg sier bare :D:D

aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi

he's the man alli en la disco,

playing sexy felling hotter,

he's the king bailando et ritmo ragatanga,

and the dj that he knows well,

on the spot always around twelve,

plays the mix that diego mezcla con la salsa

lol :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du husker det sikkert ikke marius, men jeg husker det som om det var i går.

Det var en nydelig kveld i sommer... en mandag..... 3 juni hvis jeg ikke husker feil. :) Var på irc, og spurte ett spørsmål ang. bil. Fikk svar av marius, og fikk adressen hit samtidig, og beskjed om å registrere meg.

:) :)

Siden har jeg blitt helt hekta, første jeg tenker på når jeg er på vei hjem fra jobb er hva som har blitt skrevet på forumet siden sist, hehe!

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

du husker det sikkert ikke marius, men jeg husker det som om det var i går.

Det var en nydelig kveld i sommer... en mandag..... 3 juni hvis jeg ikke husker feil. :) Var på irc, og spurte ett spørsmål ang. bil. Fikk svar av marius, og fikk adressen hit samtidig, og beskjed om å registrere meg.

:) :)

Siden har jeg blitt helt hekta, første jeg tenker på når jeg er på vei hjem fra jobb er hva som har blitt skrevet på forumet siden sist, hehe!

Jeg husker deg fra #oslo da :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil var det vel en annonse i Romerikes Blad om Bilforumet.net, et eller annet intervju av de som stod bak!? Eller er jeg helt på jordet nå!? Mener det var der jeg så adressen hit.. Uansett, her er jeg... :D

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yatsy

Hvis jeg ikke husker helt feil var det vel en annonse i Romerikes Blad om Bilforumet.net, et eller annet intervju av de som stod bak!? Eller er jeg helt på jordet nå!? Mener det var der jeg så adressen hit.. Uansett, her er jeg... :D

Stemmer det! En artikkel om en av de første streetmeet`s som var. :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider