Mirus Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Det var noen av kameratene mine som var på treffet på ringbanen i våres og de hadde hørt at det ble arrangert mange slike treff, og de ble avtalt på Internett. Da var det bare å komme meg hjem og søke febrilsk etter bilsider, og endelig kom det opp ett lykketreff: http://www.bilforumet.net ! Siden da er jeg blitt post-whore, og kjeder meg mye mindre på jobben om dagen! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Fikk høre av en kompis (forresten "ola" her på forumet) at d fantes et genialt forum på nettet for bilgærninger. Å da tok det ikke lang tid før jeg var registrert som bruker! :D Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg var en tur i Arizona, og kom i kontakt med en playboy-modell som hadde en "www.bilforumet.net" bikini.. ;) Hehe.. neida.. Jeg skrev inn feil i explorer.. skulle på http://www.BI-forumet.net lol hmm.. okejda.. Jeg satt og surfet på jobben, og søkte på yahoo ang. bilstyling eller.no Vips! http://www.bilforumet.net Her er det jo masse koselige folk :D haha... u crack me øpp... jeg sier bare :D:D aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by marius aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva, majavi an de bugui an de buididipi he's the man alli en la disco, playing sexy felling hotter, he's the king bailando et ritmo ragatanga, and the dj that he knows well, on the spot always around twelve, plays the mix that diego mezcla con la salsa lol :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y he's the man alli en la disco, playing sexy felling hotter, he's the king bailando et ritmo ragatanga, and the dj that he knows well, on the spot always around twelve, plays the mix that diego mezcla con la salsa lol :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 lol lol lol lol lol lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 var med BoXer til ringbanen en tur i vår, dagen etter viste han meg bilder fra treffet som lå på Bilforumet. etter det har jeg vert her en del og lest, men det er først den siste måneden jeg har begynt å poste litt selv. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Husker ikke helt, men mener jeg leste om dere på http://www.opelmotorsport.com og da måtte jeg jo sjekke... Og det ble en del lesing før jeg joina... Åsså glemte jeg passordet på det forrige nicket mitt så jeg måtte regge meg på nytt.... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Snublet over crazydriving.net og kom meg på bilforumet der fra... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 du husker det sikkert ikke marius, men jeg husker det som om det var i går. Det var en nydelig kveld i sommer... en mandag..... 3 juni hvis jeg ikke husker feil. :) Var på irc, og spurte ett spørsmål ang. bil. Fikk svar av marius, og fikk adressen hit samtidig, og beskjed om å registrere meg. :) :) Siden har jeg blitt helt hekta, første jeg tenker på når jeg er på vei hjem fra jobb er hva som har blitt skrevet på forumet siden sist, hehe! Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by gsxr600 du husker det sikkert ikke marius, men jeg husker det som om det var i går. Det var en nydelig kveld i sommer... en mandag..... 3 juni hvis jeg ikke husker feil. :) Var på irc, og spurte ett spørsmål ang. bil. Fikk svar av marius, og fikk adressen hit samtidig, og beskjed om å registrere meg. :) :) Siden har jeg blitt helt hekta, første jeg tenker på når jeg er på vei hjem fra jobb er hva som har blitt skrevet på forumet siden sist, hehe! Jeg husker deg fra #oslo da :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Hvis jeg ikke husker helt feil var det vel en annonse i Romerikes Blad om Bilforumet.net, et eller annet intervju av de som stod bak!? Eller er jeg helt på jordet nå!? Mener det var der jeg så adressen hit.. Uansett, her er jeg... :D Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by Yatsy Hvis jeg ikke husker helt feil var det vel en annonse i Romerikes Blad om Bilforumet.net, et eller annet intervju av de som stod bak!? Eller er jeg helt på jordet nå!? Mener det var der jeg så adressen hit.. Uansett, her er jeg... :D Stemmer det! En artikkel om en av de første streetmeet`s som var. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by famir Stemmer det! En artikkel om en av de første streetmeet`s som var. :) Jepp, med bilde av en harry mann med harry hobbyer! :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by eirikoo Jepp, med bilde av en harry mann med harry hobbyer! :) en harry mann som sto med "lokket" oppe... haha Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg