Gjest Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Originally posted by marius en harry mann som sto med "lokket" oppe... haha Og hvis noen fortsatt lurer på hvem som hjalp dere med PRen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 marius som spamma og masa på meg på #oslo over en lengre periode.. så jeg "måtte" :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Jeg leita etter bilvideoer på nettet, og fant www.crazydriving.net . Men plutselig var siden ute av drift, og det sto at filmene var flyttet til http://www.bilforumet.net/ eller noe i den duren. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Jeg fikk høre at det lå bilder av bilen min på forumet i forbindelse med at jeg hadde montert større intercooler. Dette måtte jeg jo sjekke ut, og etterhvert fant jeg ut at dette var det beste norske bilforumet. Etterhvert som tiden har gått har jeg fått bedre kontakt med en del av folkene her, og jeg har til og med truffet en del av de in real life. Synd jeg bor der jeg bor, hvis ikke skulle jeg involvert meg langt mere i de sosiale happenings her på forumet. Men et par turer sørover skal det nok bli i løpet av neste sesong. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Quicksilver som spurte om jeg hadde hørt om forumet, det hadde jeg ikke så da var det jo bare å melde seg inn. Forstod fort at jeg ville gå glipp av mye om jeg ikke var medlem. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hmm, jeg aner ikke :P Tror det var en gang jeg så etter filmklipp av kule biler.. Åsså fant jeg jo ut at det står veldig mye bra her, lærer mye f.eks ;) Jeg er også for det meste en passiv bruker, leser mye, skriver lite. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Så marius hadde skrevet noe om det i signaturen sin på Zatzy-forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Husker jeg så en stickers for denne siden på en bil engang og hadde nettopp fått bredbånd og var nysjerrig. Og den dag idag er jeg hekta. Sjekker forumet både titt og ofte. Kjempebra forum. Keep up the good work:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 var bing som maste meg inn her.. eneste masinga hans på lenge som ikke har vært å klage på.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Var hos legen en dag pga psykiske problemer,fikk diagnosen "fritisproblemer".Etterføgt av en resept med følgende Tekst:`Du henvises herved til http://www.bilforumet.net`,og da var det gjort...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by bing marius som spamma og masa på meg på #oslo over en lengre periode.. så jeg "måtte" :P må quote meg selv litt her fordi det funker ikke å edite.. men jeg kom på.. jeg var med på forumet på noe annet enn crazytuning.. crazy driving? husker ikk ehva det het, men mener zkills(marius) dreiv alltid å stressa meg på irc. (derfor jeg ikke er på irc lenger :P) så mista jeg nett en periode og da var det i mars jeg fikk nett tilbake og da var plutselig det forumet nede og bilforumet starta, så jeg er vel nesten med i den harde kjernen :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caravelle.dk Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 jeg blev gjort opmærksom på dette super fede forum via http://www.oslovwclub.no... der var en fra deres forum der fortalte mig om bilforumet her ;) ..... Og hvilken glæde :) Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by turbo2 kontaktet marius og spurte om det var greit at jeg deltok på forumet.... siden da har det bare vært kluss.... eller hva marius eller håkon a....? det er fint om du bare leser på forumet å ikke skriver eller gjør noe annet teknisk her inne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Snakket med DaButcher om noe dritt m golfen,så sa han at jeg måtte joine #bilforumet.net å snakke med hf-r. Da skjønte jeg jo fort at kanalnavnet var en url, og den måtte jo prøves. og etter det er jeg hekta :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Bilforumet.net???!?!?!?!?!?! Aldri hørt om... Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg