Gå til innhold

Hvordan fikk du vite om bilforumet?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk høre at det lå bilder av bilen min på forumet i forbindelse med at jeg hadde montert større intercooler. Dette måtte jeg jo sjekke ut, og etterhvert fant jeg ut at dette var det beste norske bilforumet. Etterhvert som tiden har gått har jeg fått bedre kontakt med en del av folkene her, og jeg har til og med truffet en del av de in real life.

Synd jeg bor der jeg bor, hvis ikke skulle jeg involvert meg langt mere i de sosiale happenings her på forumet. Men et par turer sørover skal det nok bli i løpet av neste sesong.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hmm, jeg aner ikke :P Tror det var en gang jeg så etter filmklipp av kule biler.. Åsså fant jeg jo ut at det står veldig mye bra her, lærer mye f.eks ;) Jeg er også for det meste en passiv bruker, leser mye, skriver lite.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

marius som spamma og masa på meg på #oslo over en lengre periode.. så jeg "måtte" :P

må quote meg selv litt her fordi det funker ikke å edite..

men jeg kom på.. jeg var med på forumet på noe annet enn crazytuning.. crazy driving? husker ikk ehva det het, men mener zkills(marius) dreiv alltid å stressa meg på irc. (derfor jeg ikke er på irc lenger :P) så mista jeg nett en periode og da var det i mars jeg fikk nett tilbake og da var plutselig det forumet nede og bilforumet starta, så jeg er vel nesten med i den harde kjernen :P

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider