Gå til innhold

Hvordan fikk du vite om bilforumet?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Noen spammet for bilforumet sånn som bare en 11-åring kan, på en IRC-kanal jeg henger på for cirka et års tid siden. Jeg gikk på siden for å se, men det var nesten ingen inlegg her i det hele tatt. Så havnet forumet i glemmeboken, inntil jeg kjedet meg noe sinnsykt her en kveld, og børstet støv av URL'en i hodet mitt, og konstaterte at dette har utviklet seg til et av Norges beste bilforum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg gikk på samma skole som en av gude'ne her starta det opp, men jeg er litt treg av meg så jeg meldte meg inn non nåneder etter, siden har jeg bare hengt her, jeg er nemlig er hobby-forum-post-whore i fritida mi.

:D

Uansett, det er mye bra underholdning her :D Iallefall fete diskusjioner imellom brukere som ikke fortsåt at de egentlig har tapt men må prøve å ro seg inn, det er krem å lese det :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en del og leste på Be4You forumet oxo drev en kamerat(Danna) å stadig sa hvor bra forumet her var....

Så etter jeg hadde kjøpte Boraen min regga jeg meg og siden har jeg vært her fast mens jeg er på jobb.

Leser stort sett alt og poster en del oxo.... :rolleyes:

Mye morsomme innlegg her da. :)

Kult å treffe folk utenom nettet oxo, mye ålreite folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

Fikk vite at det skulle være "råkjøring" på Gardermoen (Ringbanen) en kveld i april.. Den første ble det ikke noe av, men et par kvelder senere var det full rulle. Var vel 24 April 02, men jeg joina ikke før 25. Treffet er vel kanskje å se på som det beste i bilforumets historie?

var her jeg også...kjørte en campagnefarget 240. meldte meg inn ikke mindre enn et halvt år etter dette...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjeda meg endag, rota meg inn på sol.no -> bil -> ford og fant en side til en fyr med mondeo, og sente litt mail med han..

og han tipset meg om bilforumet.net og ville at vi skulle starte litt aktivitet på mondeo delen av dette forum.. noe jeg ikke gjorde med en gang..

nå har jeg desverre mista kontakt med denne fyren da emailaddressa hans ikke funker lengre :rolleyes:

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite om bilforumet.net på autofil sitt elendige forum, og da jeg joina dette forumet var det som og komme til himmelen i forhold til det elendige autofil forumet... Endelig noen som driver med prosjekter, treff, etcetc... En annen ting jeg liker ved dette forumet er at folk er ærlige, og ikke juger på seg biler de ikke har osv...

BESTE BILSIDEN/FORUMET I NORGE!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider