preben1 Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Hei.Jeg har en Ford Mondeo Titanium sedan 2008 mod.Jeg er på jakt etter en forniklet beskyttelseplate som skal være bak på kanten på støtfangeren.Har fått noen stygge merker der. Jeg vet at fantes til den forrige modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Jeg har mk3, og kjøpte min hos nærmeste ford-forhandler. Kosta noen 100-lapper. Vil jo tro at Ford kan skaffe til din modell også, bare å ta en telefon :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben1 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Jeg undersøkte på ford på Ski og der fantes bare i plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg