OutCold Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 (endret) Heisann! Er rimelig ny på forum selv om det er en god stund siden jeg registrerte meg her, Driver med litt forskjellig grafikk og animasjon på siden av hovedgeskjeften som er musikk (Du finner musikken under alias Thomas Aaren og som Suspect44 på Anjunadeep. For ca 1 års tid siden satt jeg å fikla med denne i noen dager. Angrer på at jeg aldri gjorde den ferdig så kan hende jeg plukker opp dette prosjektet igjen ganske snart og gjør det skikkelig istedenfor litt halv-hjerta som den er akkurat nå. Er min egen konseptdesign som jeg kaller CC Ambrogio. Modellen (de grå bildene) er laget i Autodesk 3ds Max og jeg har justert farger/filter/lys/og andre bittesmå effekter i Photoshop. Håper formene faller i smak! Endret September 25, 2011 av OutCold Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Meget bra! den siste bilen er noe jeg kunne kjøpt om finnansene var på plass:) Du bør fortsette med dette :D Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Steike. Hadde jeg bare vist hvordan man gjør slikt, hadde jeg sikkert ikke gjort på stort annet. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg