Arfas Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Hei! Nå som det begynner og bli vinter og jeg kjører en 97 mod som begynner og fuske har jeg nødt til og sakffe meg en bil! Går på skole og har lite med cash for tiden. Tenkte og lease en Audi A1 Noen som har erfaring osv? Leaser man hos forhandlerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Det er jo ikkje gratis å lease. Har du sjekket opp litt om kva det koster? Du binder deg og for fleire år. Skal du ut av kontrakten, koster vel det og ein del! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing1 Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 både fordeler og ulemper ved å lease bil ! Men er jo også bare en annen måte å finansiere på.. var selv og kjikket på leasing avtaler men trakk meg fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Du har et forholdsvis stort innskudd + avdrag i måneden, du er pliktet til å følge service plan og blir det skader på bilen må du erstatte det. Konklusjon, kjøp deg en bruktbil i 40-50.000,- klassen istedet hvis du har dårlig råd. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smussgeir Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Trenger ikke nødvendigvis å betale innskudd,men spre den kostnaden på mnd leien. Det kan du feks gjøre her: https://www.privatlease.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Koster deg like mye og du vil ha mindre og rutte med i mnd. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Tangen Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Eksteriør farge Cosmic Black Pearl Metallic Interiør farge Sort Stoff Leieperiode 36 måneder Kjørelengde pr år 30 000 km Startleie 56 555 kr Månedspris 2 043 kr Pris pr. overkjørte km 1,25 kr Etableringsgebyr 3 990 kr er ikke det billigere å lease en bil i 3 år, enn å kjøpe en? er for en suzuki swift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Blir vel iallefall 132 000,- du skal betale iløpet av 3 år. Er vel vanligvis dyrere å lease enn å kjøpe Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg