MercedesW124 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Enig, alt klikker jo. Og den nye Facebook app'en til iPhone Er iallefall ikke brukbar :( Funker for meg ;) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Hvis jeg skulle slettet alle som oppdaterte sin status hver time så hadde jeg vel hatt bare ... 10 venner på facebook (?) og nå spesielt siden 93 peeps er russ så er det MAAASSE spam om sanger og drit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 En facebook ekspert er sikkert en som mener han har flest venner på face, og dermed kan kalle seg facebook ekspert ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 En facebook ekspert er sikkert en som har ræva full av penger, og jobben hans går ut på et eller annet med bare '' en hjemmeside '' ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Facebook er et kjekt verktøy når det gjelder å ta kontakt med folk på nett, men ellers ikke så mye annet. Men det kan jo være ganske så morsomt :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Sitter å ler litt av folk som har hele livet sitt på Facebook. Det blir for tragisk, hahaha :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg