Cenom Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Heisann. Har en Audi A3 2.0Tdi Sportback Ambition 2006 modell. Når jeg kjørte ifra jobb her om dagen så merket jeg en klunkelyd som jeg tror kommer ifra høyrehjulet framme. Lyden kommer bare når jeg svinger til høyre i oppoverbakke. Aldri i nedoverbakke men noen ganger i slakk oppoverbakke. ALdri når jeg svinger til venstre. Eller rett frem. Tror ikke det er hjullageret, har jekka opp bilen å prøvd og vrikke på hjulene men dem sitter helt fint på. Er nykjøpt bil, skal få den på garantitest om ikke så altfor lenge (kjøpt fra forhandler). Men lurer virkelig på hva det kan være... Har også ett problem med håndbrekket. Det knirker nå jævlig når jeg tar det på og av. Samma når jeg jekker bilen opp bake på begge sider. Samme knirkelyd når jeg slipper bremsene sakte fra stille posisjon i nedoverbakke. Bremseklossene på forsiden ser helt fin ut.. Ikke sjekket baksiden.. Bilen har stått litt i vinteren som var sa forhandler. Noen sammenheng? Har ikke så mye peiling på bil.. Men prøver og lese å teste meg frem, men ikke så lett :P Så jeg måtte finne noen plass og spørre:) Siter Audi A3 2.0Tdi Sp Ambition 2006 Mazda 323F GLX 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Ang klonkelyden, ikke kast bort tid eller krefter på dette så lenge det er garanti på den. Sørg bare for at du gir beskjed til selger om dette så snart som mulig. Ang håndbrekket, høres ut som at bremsene henger bak - på håndbrekkdeler. Også dette er noe du så nsart som mulig bør videreformidle til selger :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cenom Skrevet September 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Er en liten stund til jeg skal ha denne garanti testen. Og ville finne ut om dette var noe garantien dekket :) Takk for svar! Siter Audi A3 2.0Tdi Sp Ambition 2006 Mazda 323F GLX 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg