MercedesW124 Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 Masse som ikke er lov ;) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 ja ass, det er no dritt! men er det vanskelig å fjerne soten fra baklyktene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 ja ass, det er no dritt! men er det vanskelig å fjerne soten fra baklyktene da? Ingen sak det å fjerne sotespray fra lyktene, finnes faktisk en sånn ''Sotesprayfjerner'' på markedet :) Dem har det på mekk iallefall. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Nice! men Bjørn, jeg har et skikkelig stort problem på bilen nå. Klutsjen holder på å bli helt ødelagt, men funker så å si. En god venn av familien sa at klutsjen måtte byttes og at det ville koste mer enn det bilen er verdt. Men noen andre jeg kjenner, hadde klart å skaffe en lite brukt klutsj til en billig penge. Vet du evt, hvor jeg kan skaffe det? Har ikke lyst til å vrake lille-jenta mi! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Nice! men Bjørn, jeg har et skikkelig stort problem på bilen nå. Klutsjen holder på å bli helt ødelagt, men funker så å si. En god venn av familien sa at klutsjen måtte byttes og at det ville koste mer enn det bilen er verdt. Men noen andre jeg kjenner, hadde klart å skaffe en lite brukt klutsj til en billig penge. Vet du evt, hvor jeg kan skaffe det? Har ikke lyst til å vrake lille-jenta mi! :( Sjekka med Biltema? De har jo noen clucher til en grei pris. Ellers er jo Mekonomen eit alternativ. Ring å hør du. Men om de ikke har clutch til motoren din kan du jo eventuelt kan du jo ta turen til en høgger og spør der. :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Heerlig Bjørn! Du er konge! :) redda dagen min! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Er bare og dra innom høggern, den behøver jo ikke væra splitter ny..Clutchen. Deler på høggern er jo og gått over så du får jo en grov tillstandsrapport. Ang. soting så sier jeg bare kjør på ! Er du redd for kontroll er det jo bare og kjøpe et nytt sett på høggern og sette på disse før eu f.eks. Det har jeg gjort værfall.. Er mye man kan gjøra med dissa bila, så du får se litt etter alt. på hva man kan gjøre. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 http://www.rockauto.com/catalog/x,make,MITSUBISHI,year,1994,model,LANCER,vtype,US Her er billig clutch. Frakten koster litt, men til slutt blir det billigere en norge. Jeg kjøpte carisma cluthen min her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ser ut som du har fått flere løsninger på clutchproblemet ditt xxLancerxx :thumb Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Yes, da var cluthen bestilt gjennom en god venn av meg, så da var det problemet løst ;) Det som gjenstår er det å fjerne rusten som er på trommelbremsene begge sider bak, tror dere det vil gå bort med "wirebrush"? Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitsubishilancer94 Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 offtopic: men hvordan får jeg av baklyktene på en lancer for og sote baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 egentlig så trenger du jo ikke å ta dem helt av, bare masker godt rundt lykta og på bagasjeromslokket, så sprayer du bare på soten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Skjedd noe mer her da? Fått bytta Clutchen? :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 hei Bjørn! Takk som spør, ja, clutchen er bytta! Endelig, den er heelt annerledes å kjøre nå, allerede på første kjøreturen hvor jeg skulle rygge, klarte jeg å spinne, siden den var blitt så følsom! :D Ikke bare det, jeg har oxo fått kjøpt meg en basskasse og forsterker, så ser frem til å montere det snart. Siden selgeren hadde klart å rive i stykker kabelsettet, så må jeg få skaffet meg det. noen tips, til hvor jeg kan handle det? :P et lite spm til, ettersom selgeren også hadde hund i bilen, er det blant annet litt hundehår, og støv på selve trekket, over kassa. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne det? tenker å støvsuge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Trenger en skikkelig rens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg