xxLancerxx Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Noen før/etter bilder! "stemningsbilder" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 hei Bjørn! Takk som spør, ja, clutchen er bytta! Endelig, den er heelt annerledes å kjøre nå, allerede på første kjøreturen hvor jeg skulle rygge, klarte jeg å spinne, siden den var blitt så følsom! :D Ikke bare det, jeg har oxo fått kjøpt meg en basskasse og forsterker, så ser frem til å montere det snart. Siden selgeren hadde klart å rive i stykker kabelsettet, så må jeg få skaffet meg det. noen tips, til hvor jeg kan handle det? :P et lite spm til, ettersom selgeren også hadde hund i bilen, er det blant annet litt hundehår, og støv på selve trekket, over kassa. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne det? tenker å støvsuge Lengesiden jeg har vært her inne nå. Men kabelsett til å koble opp forsterker og anlegg får du kjøpt på Biltema. Heter monteringssett for sluttsteg trur eg. Men dette ser jo bra ut, dunker sikkert bra i bilen din nå :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Er det lukka kasse ? I Lancer er det en utrolig stor fordel og ha porta kasse Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livinloud Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Er det lukka kasse ?I Lancer er det en utrolig stor fordel og ha porta kasse haha har hatt akkurat samme kassa i lanceren min.. funker fett med lukka kasse så lenge man legger kassa sån elementene peker oppover :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livinloud Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 vil fåreslå å trekke egene nye kabler til høyttalerne i den bilen pga dem orginale har for stor resistans til å kunne gjenvinne et hørbart lydbilde passe høyt. oxo ikke drive dem med spilleren men montere en 4 kanaler fremme bak alt. har min liggende nesten ved torpedoveggen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Alt fungerte bra, helt til bilen en dag stoppet midt i rundkjøring.. årsaken var at forsterkeren hadde tappet hele batteriet, så nå er den desverre koblet av :( men lurer på om noen av dere vet hvor man kan få kjøpt blå-fargede park lys? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Jeg sa ikke at lukka kasse ikke ville fungere, bare at porta vil gi et SÅ mye bedre resultat. (Så fremt det er en kasse beregna på elementet som sitter i den da..) Blå parklys får du vel "over alt" Ligger mye på finn dått enn oo evn.t dioder dått enn oo Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Finnes det en spesiell type parklys til akkurat denne bilen eller? sende links? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Vil det funke greit med den her? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_38&products_id=1491 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Kunne du også evt sendt meg link til felger med riktig dim? til denne bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Vil det funke greit med den her? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_38&products_id=1491 Er rett pæretype, så de skal nok passe :) Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Trodde det var T5 sokkel jeg ? Ang. felger så ville jeg titta endel på finn fra våren og utover. På alle felg sidene ( i norge) er det baaare dritt til denne bilen. (Syns jeg da) Evn.t ebay er jo best! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Ifølge Philips og Osrams lyspære-guide så er det 4w BA9s pærer i park, uten at jeg kan garantere det da! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxLancerxx Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Hey guys! Tenker å sote baklyktene på lancer'n! Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gjøre det,og hvor jeg får kjøpt det? :) Tenker også noen 17" felger, vil dette gå greit tror dere? eller må jeg skkære ut osv? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitsubishilancer94 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Hey guys! Tenker å sote baklyktene på lancer'n! Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gjøre det,og hvor jeg får kjøpt det? :) Tenker også noen 17" felger, vil dette gå greit tror dere? eller må jeg skkære ut osv? Takker for svar :) hey du får sote dem helt perfekt hvis du tar av baklyktene ved og skru av de skruene som du finner ved og dra opp det teppe som er rundt lykta på bagasjen og sot ikke ute hvis ikke det er vind bedre og ta det inne i lukket sted+ du får kjøpt baklyslakk hos de fleste bilrekvisita rundt omkring. er ikke det bedre med 15" felger 17 blir for stort men ditt valg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg