Gå til innhold

740 turbointercooler prosjekt!

Ranger emnet

guldsmemoen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da annskaffet meg en volvo 740 turbointercooler.

Skal visst være en orginal turbo.

Jeg har tenkt på å kjøpe add on kit, å senkesett, større felger, å nye grøftelys hvertfall.

Noen tips til noen plasser jeg kan bestille deler til volvo, eller tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre den finere ?

Tar imot alle tips med en takk :D

post-65896-1380485356335_thumb.jpg

post-65896-1380485356317_thumb.jpg

post-65896-13804853563252_thumb.jpg

post-65896-13804853563298_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Skal prøve å oppdatere så mye som mulig, men vill nok ikke bli gjort så mye med det første, siden jeg holder på med lettlappen, å da mangler litt penger :p

Har vert innom det er par ganger for en stund siden, å jeg må si meg mektig imponert! Så mye bra arbeid, til å være så ung, er veldig imponerende, så det skal du ha credz for! :)

Okay, gjelder det styling også ?

Takk for tipset! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på add on til denne ja. Men får se når jeg får mere penger :)

Skal værtfall ha bøttestoler foran, å muligens gt ratt! Har et hvit blinklys liggende, skal bare få tak i det andre, så skal nok de på :)

Kansje hvite/gråe sideblinklys også ? Eller bare sota ?

Så får addon komme etterhvert :)

Å ? Mye trykk kan en kjøre på ca ? :p

For nå kjører jeg jo orginaltrykk, å merker at jeg godt kunne hatt mere å leke med :p

Fikk forresten montert dumpventil i går, så da kunne jeg også gjerne hatt mere trykk! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider