Vidar131 Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Noen som vet hvordan du får kommet til bak bryterne som styrer varmen og lufte instillingene? Lyset som lyser opp i bryterne er gått og jeg vurderer og bytte dem. Så er det noen så vet hvordan jeg får tatt ut bryterne og evt hvordan type lys det er som skal være der? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 JA, panelet rundt bryterene må demonteres... ta av alle tre vriderne ( de to ytterste dras rett ut, mens den midterste må du stikke en tynn skrutrekker inn i fra undersiden), vipp ut de to luftdysene å ta ut displayet med klokka og tempmåler og skru ut de skruene du finner da. Skal være 8 stk (6 sorte og to blanke) om jeg ikke husker feil. Da vil du finne alle pærene som sitter inni der. ;) Husk pæra til omluftsknappen også ;) Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hvordan pærer er det som skal være der da? Vil helst ha pærene klare når jeg først demonterer det... Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg