Omegaman88 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Hei igjen.. eeeh fikk feil på vegvesenet at jeg ikke har skiltlys, der hvor skilt lyset skal være på bagasjerommet er det sveiset over en plate.. Så det jeg lurer på er om det finnes et nummerskilt holder med lys der ute? eller må jeg gjøre det veldig vansklig og kjøpe bare lys og feste det i karoseriet? Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Superenkelt det. kjøp en liten pære og sokkel eller noe lignende og jord den i karroseriet og trekk + ledningen fra baklyset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegaman88 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Var det jeg gjorde til slutt, lyser greit men ikke det beste:p så får krysse fingra Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg