Gå til innhold

Sierra cosworth vs Nissan 200sx

Ranger emnet


Oddgeir.L

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Razer

Okei, greit... Ikke mange, men alle de jeg kjenner som har slik bil.... Hvilket begynner å bli en del.....

 

merkelig,for de aller aller fleste av oss i 200sx-ogn har ikke LSD... men,let's just leave this here... ;)

(s14 har LSD originalt,da)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Razer

Næmen jøss... Så rart... Av alle de menneskene her i Norge, kjenner vi ikke akkurat de samme... Så pussig....

 

Hallo! At jeg kjenner mange med sperre, tyder bare på at vi ikke har samme omgangskrets.... Alle er ikke på 200sx-ogn heller....

 

 

Poenget er at det er ytterst få S13 som har sperre, og det vet vi som har drevet med sånne biler i mange år.. ;)

 

Mulig noen av kompisene dine ikke helt vet hva en LSD er og hvordan man finner ut om man har en eller ikke? :)

Det er ikke nok at den spinner på begge hjul innimellom.

 

(No offense, men det er jo litt pussig at alle med LSD ender hos dine venner..)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva en LSD er, de vet hva en LSD er, og klart at dere som har drevet med sånne biler i mange år vet at det totalt sikkert ikke er mange her i landet... Men; de jeg vet om har.... Jeg snakker jo ikke om 100 biler her....

 

Men snakker vi om samme LSD? Jeg mener den hvite posen som er med bilen og ligger i.......!

 

Eh.... ;)

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

SHIUUUS!!

 

Hiacen min har diff sperre..... og den trekker bak..... og den ligger breit!

 

griser vel de fleste s13 på galttføre i å ligge breiest ettersom jeg har også mere svingraidus...

 

 

Gå for en sierra du

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår