Gå til innhold

Min nye Mustang !!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg den stolte eier av en 82 modell Mustang GT.....

motoren er nesten nybygd og det er sportsunderstell osv.....

MEN....det jeg lurer på er hvor mange Mustang Gt 82 modeller er det i Norge......

Takk

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Petter Vet !! :D

Han er en skikkelig hyggelig kar, har mye kontakt med han. Han knekker alle koder for deg også så du får vite når den er produsert, hvilket utstyr den hadde ets ets... Han har helt sikkert hele eierforholdet på bilen også.

Gratulerer med Mustang da ! Legg ut noen bilder. Har selv en 73 Mustang Mach-1 og tre 79 Mustangs

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal legge ut noen bilder når jeg får den....takk for hjelpa !

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvor mange 82 modeller Mustang Gt'er det er i norge..... bare 2....min og en annen sin....

Jeg ser nå hvor forsiktig jeg bør være.....

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Tre stykker?!?! Har ikke lyst til å selge meg en a? Leter etter en 1979 notchback. Savner gamlebørsa og vil ha ny!

Nå er du jaggu meg heldig :D

Har en 79 Mustang Notchback Ghia til salgs. Den har nå en Rekke 4 motor med 4 trinns manuell. men som du sikkert vet så får man godkjent disse mustangene med 302 uten å endre bremser etc. Plug and Play. Den er grå med rødt interiør. Rust i bagasje og på førerdøra. Kan si mer spesifikt om bilen hvis det er av interesse. Det er en som er veldig interessert i den, men den som henter den først får den. Jeg har sagt 5000,- til han, da følger diverse dall fra delebilen med. Bilen starter og går. mangler dynamo, men det kan jeg skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Nå er du jaggu meg heldig :D

Har en 79 Mustang Notchback Ghia til salgs. Den har nå en Rekke 4 motor med 4 trinns manuell. men som du sikkert vet så får man godkjent disse mustangene med 302 uten å endre bremser etc. Plug and Play. Den er grå med rødt interiør. Rust i bagasje og på førerdøra. Kan si mer spesifikt om bilen hvis det er av interesse. Det er en som er veldig interessert i den, men den som henter den først får den. Jeg har sagt 5000,- til han, da følger diverse dall fra delebilen med. Bilen starter og går. mangler dynamo, men det kan jeg skaffe.

Helt rått! Desverre må det forhandles litt med fattern ettersom at han ikke setter pris på at jeg "forvandler hagen hans til en høgger" Men har du noen bilder av den? Spesiellt av rusta. Hvordan er gulv osv videre på den?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Helt rått! Desverre må det forhandles litt med fattern ettersom at han ikke setter pris på at jeg "forvandler hagen hans til en høgger" Men har du noen bilder av den? Spesiellt av rusta. Hvordan er gulv osv videre på den?

Ingen problem. skal utover på verkstedet om et par timer så skal ta bilde av rusta da. Selve gulvet innvendig i coupen er gulle godt mener jeg, men skal ta en ekstra titt på det ! PS: I signaturen din...3.8 V6 i 79? Du mener vel 2.8 ? Den kom originalt kun med 2.3 - 2.3 Turbo, 2.8 V6 og 302 V8 såvidt jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: I signaturen din...3.8 V6 i 79? Du mener vel 2.8 ? Den kom originalt kun med 2.3 - 2.3 Turbo, 2.8 V6 og 302 V8 såvidt jeg vet...

Var 2.8 i den orginalt (faktisk eneste 79 notchback ghia i norge med V6-er ifølge Lars Petter) men denne motoren var ikke helt frisk så jeg putta i en 3.8 fra 83 hatchbacken til en kamerat av meg (83 hatchbacken fikk en noe trimma 5.0 fra 89 cab. Går jævli bra)

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger Mail adressen din...har fått tatt bilder i dag og sett over den skikkelig. Er en til som er interessert også, men jeg vil ha den fort vekk..så slenger med en del deler til den som kjøper den. Rust er der hvor jeg har nevnt. Gulvet var bra. Dette følger med : 7 dekk på felg - ekstra sett med frontlykter - Ekstra frontrute - Passasjer dør - 4 trinns manuell (meget bra) - Passasjer skjerm har overflate rust og svak bulk, så en rustfri og bulkfri skjerm følger med - Servo står ikke på bilen, men komplett system følger med. Ene døren er rustet i nedkant, bulket dør følger med.

Ellers så knirker dørene litt, så de trenger smurning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger Mail adressen din...har fått tatt bilder i dag og sett over den skikkelig. Er en til som er interessert også, men jeg vil ha den fort vekk..så slenger med en del deler til den som kjøper den. Rust er der hvor jeg har nevnt. Gulvet var bra. Dette følger med : 7 dekk på felg - ekstra sett med frontlykter - Ekstra frontrute - Passasjer dør - 4 trinns manuell (meget bra) - Passasjer skjerm har overflate rust og svak bulk, så en rustfri og bulkfri skjerm følger med - Servo står ikke på bilen, men komplett system følger med. Ene døren er rustet i nedkant, bulket dør følger med.

Ellers så knirker dørene litt, så de trenger smurning..

Mailadressen min er lars.krokeide@broadpark.no

Hvordan er det med eu-godkjenning på bilen? (Regner ikke med at det er skilter på den til den prisen, men man vet aldri)

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider