Gå til innhold

Min nye Mustang !!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dinglevims

Mailadressen min er lars.krokeide@broadpark.no

Hvordan er det med eu-godkjenning på bilen? (Regner ikke med at det er skilter på den til den prisen, men man vet aldri)

Den har stått siden 1999. Så den er ikke eu kontrollert. bremsene henger litt kjenner man...men der er det nok bare å åpne opp og blåse rent med luft. Har som sagt delebil også.. kjøper skal få ta det han vil av bilen siden det allikavel ikke er papirer på den og den skal trykkes flat i løpet av våren.. Der er det jo en bra forstilling igjen blant annet med tanke på foringer (for de er meget bra, lav kilometerstand bil som er tatt inn for mange år siden som delebil fra tyskland)

Skal sende bilder i løpet av dagen

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder av bilen......den er nå også senket, juster,byttet bremseveske/rør og byttet endel foringer.... bilen ser nesten litt rosa ut på bildene,men den er ganske knall rød ! :D

DSCN0531.JPG

DSCN0532.JPG

DSCN0534.JPG

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCN0542.JPG

det er det dårlig bilde da.....tro meg, den er MYE blankere oppi der nå....(måtte jo vaske og pusse før treffet igår )

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Modmach1

Har et par bilder fra bilen din fra en inne utstilling fra kongstenhallen for et par år siden :) Kan scanne de og sende de til deg hvis du har lyst på de...

ÅJA !!!!!!!!! hadde vært fint......takk takk....har allerede ganske mange bilder men vil ha MANGE til :-)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeeeget deilig bil Ottesen. Var faktisk og så på denne sammen med en kamerat for en god stund siden. Var like før den havna i Drøbak, men kameraten min ombestemte seg i siste sekund ettersom at han ville bygge selv, slik at han fikk sin helt egen bil...

Håper å få se bilen din på streetmeeten på lørdag :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeeeget deilig bil Ottesen. Var faktisk og så på denne sammen med en kamerat for en god stund siden. Var like før den havna i Drøbak, men kameraten min ombestemte seg i siste sekund ettersom at han ville bygge selv, slik at han fikk sin helt egen bil...

Håper å få se bilen din på streetmeeten på lørdag :)

Bilen min har aldri vært i Drøbak,men som sagt så er det jo 2 82 modeller i norge....min her i Sarpsborg og en i drøbak....

Du ser nok ikke bilen min på noe Streetmeet på lørdagen,men derimot på søndagen arrangsjerer jeg jo streetmeet....:D

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34516

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34151

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Bilen min har aldri vært i Drøbak,men som sagt så er det jo 2 82 modeller i norge....min her i Sarpsborg og en i drøbak....

Du ser nok ikke bilen min på noe Streetmeet på lørdagen,men derimot på søndagen arrangsjerer jeg jo streetmeet....:D

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34516

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34151

Mente ikke at din var i Drøbak, men det var like før den havna her. Var meeeeget nære på at en kamerat av meg kjøpte den. Er det en 82 GT i Drøbak? Har du noe info om denne?

Får vel ta turen til Sarpsborg på søndag da. Må se Mustangen igjen...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at din var i Drøbak, men det var like før den havna her. Var meeeeget nære på at en kamerat av meg kjøpte den. Er det en 82 GT i Drøbak? Har du noe info om denne?

Får vel ta turen til Sarpsborg på søndag da. Må se Mustangen igjen...

Okay...det skal være en i området der et sted tror jeg.....mulig jeg har feil her nå men :D..... du får ta deg en tur til Sarpsborg ja....jeg tror\håper det kommer mange...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Okay...det skal være en i området der et sted tror jeg.....mulig jeg har feil her nå men :D..... du får ta deg en tur til Sarpsborg ja....jeg tror\håper det kommer mange...

Hmm... Dette må jeg finne ut av... Vet om 2 stk 83 GT-er, en 89 cab (disse 3 bilene tilhører kamerater av meg) også har jeg sett en 85/86 modell rulle rundt her.

Jeg kommer på Søndag!

EDIT: Kom på en til... En rød hatchback som holder til ved Nesset/Vinterbro. Vet ikke om det er en 82-modell, men det er ihvertfall tidlig 80-tall...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider