TomL86 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 hmm. Hadde planer om å få ordna en del nå, men jekka opp bilen å festa fast brua under girkassa, men så såg jeg at sensor greia innpå girkassa ikke var festet. pluss at mellomakslingen ikke var festet, bare tredt innpå å ikke skrudd fast. så da var det ned med girkasse braketten igjen, men fikk ikke løsnet boltene til akslingen. Så da ble d ikke skrudd mere under bilen. Så ble det prøvd på en liten service, byttet plugger, prøvde å løsne oljefilteret, det gikk selvfølgelig ikke. Alt for dårlig filtertang endte i enda mere frustrasjon :p så begynte jeg å demontere litt plastikkdeksel til motorrommet og begynte å bytte grill, men så begynte det å pissregne, å siden begge bilene står ute orka jeg ikke å holde på mere. Men skulle bytte dynamo fra 2.0 injection motoren å over i forgasser motoren, men det var jo selvfølgelig anna type dynamo pluss at den nederste bolten ikke ville samarbeide. Men er det noen som vet om dynamoen kan brukes på 2.0 forgasser motoren, viss jeg tar å bytter over ledningene som går fra koblingsbrua og til dynamoen fra injection til forgasser motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Er det forran eller bak du skal skru av mellomakselen? Ja, det er mulig å bare bytte over ledningene som går til den lille boksen oppe ved batteriet :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomL86 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Supert! Takk :D Motoren hadde vert ute, ved bytte av girkasse for 5 år siden, å jeg trudde ting var festet og montert under bilen, men det var det ikke. Så mellomakslingen ska festes i girkassa :o vanskelig operasjon når bilen står ute på grusen med bare jekk :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 ja, det er jo noe ordentlig skjete å drive å montere fremredel av mellomakselen uten å få bilen høyt nok. det er jo nesten letter å hive ut hele motoren, også montere den :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg