Blanklaks Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hei Har en Passat 1.9 tdi 99 mod. syncro som kupelyset har sluttet å virke på. Dette gjelder kun sjåførdøra, lyset kommer ikke på når jeg åpner døra. Lyset går på når jeg låser opp med fjernkontrollen, samme når jeg tar ut nøkkelen fra tenningslåsen så alt funker som det skal bortsett fra når jeg åpner døra. Funker fint på de andre dørene. Har sjekket ledningene som går inn til døra uten å finne no brudd der. Er det microbryteren som har tatt kvelden eller er det andre ting som gjør det. Vet ikke om microbryteren går kun på åpning og lukking av døra eller om den også er med ved låsing, opplåsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 er nok mikrobryteren i førerdøra ja :) da må hele dørlåsen byttes, koster rundt 2000kr for kun dørlåsen på møller, arbeid kommer i tillegg. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Den billigste microbryteren finner du i en av bakdørene dine (antar de er like), men det blir jo litt jobb (og lys for bakdøra vil slutte å virke). Ellers er det sikkert mulig å finne en passe stor microbryter til 20 kroner hos f.eks ELFA og finne en måte å feste den på. Eller, med litt flaks og fingernemhet kan det gå å reparere den gamle microbryteren også, det kan ihvertfall være verdt et forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hei Takker for svarene. Jeg får ta opp døra og se på det, er det pluss eller minus som går igjennom bryteren. Om det ikke går å reparere den som er der, er det da denne jeg trenger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg