ivers Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Kebab gud bare fordi jeg sier hva jeg mener om bilene dere er så hektet på så er jeg en hagenisse? på dette forumet er det tydlivgvis ulovlig å ha andre meninger enn hva majoritten har .. det er ikke hva et Diskusjons forum handler om! alle skal ikke ha samme mening om ting.. og jeg blir utkjelt fordi jeg ikke henger på shell og svig gummi med en rusten 240 ? skjerp dere prøv å skap et litt bedre plass å være for folk da .. det er ikke jeg som er negativ .. det er dere som skaper en negativ stemning rundt alt jeg skriver .. motbydelig! (PS: ser bedre damer hver dag i sentrum. er lei Silicon Hollywood) Dette er ikke forum.hardware.no ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 bare lurer.. var det noen som egentlig spurte om hva andre syns om de andre filmane?? syns å huske at han lurte på om noen hadde hørt noe jeg..men men.. hehe nå er nå kulturen sånn her inne på forumet at man ska disse og hakke på alt og alle.. om det ikke er for at man har sagt en liten ting feil så for hvordan avatar man har eller hvordan bil man har.. greit nok..lov å ha egne meninger..men man trenger da ikke å hakke ned på de andre som mener det motsatte!! jeg syns F&F og 2F2F var geniale filmer.. greit nok så er jeg litt lei de nå..men det er for at jeg har sett de så mye!! og når vi ska ta med andre gode bil-filmer.. så ikke gløm gone in 60 sec. da folkens..hehe:) er sikkert mange andre bra og gode filmer der ute og.. om det er noen her som har mesteparten av dem.. åffer ikke ta en film kveld :) hehe så kan vi sitte ned å diskuterer smaken over baken etter på.. mens vi inntar et par pils! ;) hehe lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Leste i max power at det er sikkert at det kommer en nr. 3 Og ja, jenter, vin diesel er med. ;) Å vær så snill alle som hater fast and the furious, ikke svar her!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Fast and the Furious 3 isn't expected to hit theaters until summer 2005. http://www.eonline.com/News/Items/0,1,13666,00.html Woho! Hvis Vin Diesel er med så gleder jeg meg i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Jauda, leste det nettop jeg også. Som folk nevnte her så har filmene en underholdningsverdi. Det folk ikke skjønner er at det er en Hollywood film, og ikke en film laget av og for bilinteresserte. Er også lei folk som tror at Fast and the furious "fant opp" neonlys og vinyler/dekaler. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Akkurat som da Rocco fant opp det å knulle i russetida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Akkurat som da Rocco fant opp det å knulle i russetida. hahaha... Men dere.. må ikke oppfordre mobben til å prate nå da;) Dette er en mobbefri sone!!:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Laaars Jauda, leste det nettop jeg også. Som folk nevnte her så har filmene en underholdningsverdi. Det folk ikke skjønner er at det er en Hollywood film, og ikke en film laget av og for bilinteresserte. Er også lei folk som tror at Fast and the furious "fant opp" neonlys og vinyler/dekaler. Husker jeg ikke helt feil så i ekstra materialet på filmen viser man ifra planleggingen av filmene. Etter det jeg så og husker så har de sett på flere hundre biler ifra streetracing miljøet i USA og hentet meste av ideene ifra de. 2F2F er ikke laget som bruksanvisning men som underholdning. Å sammenligne den med GIS er like fornuftig som å pisse i buksa for å varme seg. Hvis dere som rakker ned på filmen heller kan se på hva som er meningen med den er så er poenget deres borte. All ære for at filmindustrien bruker tid på å lage disse filmene. Etter hva jeg så på ekstra materialet så hadde de gjort utrolig mye bra forarbeide. Hvis dere tror de bare monterte på neonlys og klistremerker på bilene så får dere bare tro det... Og nei.. Jeg kjøpte ikke bilen p.g.a filmen hvis noen skulle tro d Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by realace Husker jeg ikke helt feil så i ekstra materialet på filmen viser man ifra planleggingen av filmene. Etter det jeg så og husker så har de sett på flere hundre biler ifra streetracing miljøet i USA og hentet meste av ideene ifra de. 2F2F er ikke laget som bruksanvisning men som underholdning. Å sammenligne den med GIS er like fornuftig som å pisse i buksa for å varme seg. Hvis dere som rakker ned på filmen heller kan se på hva som er meningen med den er så er poenget deres borte. All ære for at filmindustrien bruker tid på å lage disse filmene. Etter hva jeg så på ekstra materialet så hadde de gjort utrolig mye bra forarbeide. Hvis dere tror de bare monterte på neonlys og klistremerker på bilene så får dere bare tro det... Og nei.. Jeg kjøpte ikke bilen p.g.a filmen hvis noen skulle tro d Mvh thumpsup thumpsup Oh.. du kjørte forbi meg her en dag.. forbi bilbyen.. kjente gåsehuden langt opp i nakken! flott flott bil!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Enda en drittfilm å laste ned da ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 skjønner ikke hvorfor dere har noe imot F&F filmene... de handler om biler, mye action og er morsomme... jeg håper værfall at det kommer en oppfølger... :) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 hehehe :D Må le litt!! Men jeg ser fram til en oppfølger jeg. Syns ikke det var så værst overgang mellom 1 og 2. Selvom nr.1 var litt "one of kind" og derfor ikke så moro når nr.2 kom. Men ellers så syns jeg 1 og 2 var ganske like. Historien omtalt på den sida kan ligne litt på "Gone in 60 seconds", der storebror kommer for å redde skinnet av lillebror. Torreto skal hjelpe noen gamle venter i Tokyo. Ellers er det japse styla biler og noe muskel biler, men generell grei underholdning og litt bra anlegg så er det er god film å se på. Selvom det ikke er min stil noe av dette. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Syns denne "gamle venner i Tokyo"-greia virker litt tynn egentlig. Stakk ikke Diesel til Mexico? Eller er det disse vennene som skaffet han alle overnight parts-ene kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryo19 Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Leste en plass at det gikk noen rykter at Veilside sitt nye Veilside kit til Rx-7 en skulle være med i en hvis ny film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg