Gå til innhold

the fast and the furious 3?

Ranger emnet

88 modell

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kebab gud

skjerp dere

prøv å skap et litt bedre plass å være for folk da ..

det er ikke jeg som er negativ ..

det er dere som skaper en negativ stemning rundt alt jeg skriver ..

Vel, jeg er ingen 2fast2furious-fanatiker jeg heller, har faktisk ikke sett den siste filmen...Blir bare litt sliten av at du alltid har noe vondt å si om biler og bilkultur...

Ikke liker du japanske sportsbiler, ikke liker du pene jenter, ikke liker du styling, ikke liker du rånere, ikke liker du søplete hverdagsbiler som 240 og calibra etc etc...

Hva liker du, vennen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

Herregud, sier jeg...

"Smokey and the bandit" da? Finnes jo hundrevis av skikkelige bilfilmer!

F&F er jo bare en hollywoodfilm av getaway in stockholm.. bare at GIS er real life, og F&F er bs!

EDIT: Ok da, det var kanskje litt for nedverdigende for GIS... men, you get the point ;)

Må bare komentere at Smokie And the bandit er GENIAL! Andre nevneverdige bil filmer er selvsagt Cannonball Run filmene da disse er meget kule.

F&F har verken spesiellt god handling eller noe annet. Men har sett beggge 2 og angrer ikke på det.

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det strengt tatt noe vits å slenge ut ting som "drittfilm" "kjipe biler" eller lignende?

Hvis det kommer en "3 fast 2 be furious" eller hva de velger å kalle den, så kommer jeg ganske sikkert til å se den. Ikke fordi forgjengerne var spesielt gode filmer dramaturgisk sett. Men fordi det er enkel og grei underholdning, filmene innholder biler, damer, kul musikk, våpen og muskler. Med andre ord ganske rett fram, ukomplisert action. Helt grei underholdning dersom man ikke er så kresen på det. Jeg forventer ikke noe gullpalme-materiale når jeg setter meg ned for å se en film som handler om "det harde streetracing-miljøet" akkurat.

Hvis jeg skal se en virkelig god film ser jeg Frihetens Regn, hvis jeg vil bli underholdt en doven onsdagskveld uten å måtte tenke for mye eller nistirre på skjermen for å ikke miste handlingen...så er filmer som "The fast and the furious" helt greit hvis man har interessen og ikke heter Brita Engseth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

nå begynner jeg nsten å bli litt lei alle topicer som blir til drittslenging og ypping hele tiden.. ække folka her interserte i bil el???

ser ikke noe lignende i noen andre bilforum jeg skjekker ut i ny og ne.. der er folk venner og hjelper hverandre... synes det liksom er så unødvendig og skrive "du har en drittbil" hvis noen spør om hjelp til å fikse noe på en eldre sierra.. blir for dumt spør du meg.. folka synes bil er gøy uansett hva slags bil det er..

og forresten.. f&f filmene er kule filmer som handler om et stort streetracing miljø i statene.. har ikke de beste handlingene men la så det være.. kan det ha noe med missunlse å gjøre kanskje at folk synes filmene stinker.. hvorfor så dere ikke pearl harbour eller noe annet hollywood søppel når dere skulle se film...

vær litt mere intresert i bil enn å rakke ned eller disse andre folk på forumet

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mx6

ser ikke noe lignende i noen andre bilforum jeg skjekker ut i ny og ne.. der er folk venner og hjelper hverandre... synes det liksom er så unødvendig og skrive "du har en drittbil" hvis noen spør om hjelp til å fikse noe på en eldre sierra.. blir for dumt spør du meg.. folka synes bil er gøy uansett hva slags bil det er..

Offtopic: Helt enig, på andre forum jeg titter innom, utenlandske i hvertfall. Så er det god stemning og folk virker hyggelige.

Det nærmest renner over av koselige smiley'er som "thumbup.gifnew_yes.gif og harhar.gif" ..

Her er man gjerne litt mer hissige har jeg lagt merke til. Mulig det er fordi jeg er på bilforumet mest, men sammenlignet med endel amerikanske og engelske forum får jeg følelsen av at lunten er mye kortere her ja.

Tilbake til topic.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Er det strengt tatt noe vits å slenge ut ting som "drittfilm" "kjipe biler" eller lignende?

Hvis det kommer en "3 fast 2 be furious" eller hva de velger å kalle den, så kommer jeg ganske sikkert til å se den. Ikke fordi forgjengerne var spesielt gode filmer dramaturgisk sett. Men fordi det er enkel og grei underholdning, filmene innholder biler, damer, kul musikk, våpen og muskler. Med andre ord ganske rett fram, ukomplisert action. Helt grei underholdning dersom man ikke er så kresen på det. Jeg forventer ikke noe gullpalme-materiale når jeg setter meg ned for å se en film som handler om "det harde streetracing-miljøet" akkurat.

Hvis jeg skal se en virkelig god film ser jeg Frihetens Regn, hvis jeg vil bli underholdt en doven onsdagskveld uten å måtte tenke for mye eller nistirre på skjermen for å ikke miste handlingen...så er filmer som "The fast and the furious" helt greit hvis man har interessen og ikke heter Brita Engseth.

veldig enig, fimene har underholdingsverdi, men er over hodet ingen kvalitetsfilm.......det er liksom et must og se demog egentlig.morosomme kometarer osv:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må jo ta F&F for det det er :D hollywood...

smaken er som baken....

Jens :

søplete hverdagsbiler som 240 og calibra etc etc...

disser du goførti :D det liker vi ikke.. hehe

:cool:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søplete hverdagsbiler som 240 og calibra etc etc...

he he heeeeey ikke sammenlign calibraen med en @£#%¤ 240 a,,,

Hvertfall ikke når du sitter der med mcgyver som avatar :D

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar