Gå til innhold

the fast and the furious 3?

Ranger emnet

88 modell

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stephan

thumpsup thumpsup

Oh.. du kjørte forbi meg her en dag.. forbi bilbyen.. kjente gåsehuden langt opp i nakken! flott flott bil!!

Da skulle du prøvd å kjøre den wtf? Skal på lånke noen turer til sommeren. Er du der kan du få bli med noen runder inni :D

God Jul og Godt nyttår

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pantera

...kanskje fordi fyren vil lage filmer med litt mer kvalitet?

"The Chronicles of Riddick" :rolleyes:

Uansett, ser fram til The fast and the furious 3 :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiA4_20V

Jeg håper for all del at det ikke kommer en 3 film!

er det ikke bare å LA VÆRE å se på den da????

når spears drar som værst i truse-strengen på alle norges radiokanaler, så pleier jeg å sette på en en cd, f.eks.

rart det er krig i værden....HÆÆ....:(

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

Da skulle du prøvd å kjøre den wtf? Skal på lånke noen turer til sommeren. Er du der kan du få bli med noen runder inni :D

God Jul og Godt nyttår

Den er jeg virkelig med på :D Stor fan av evo jeg.. hadde vært ypperlig:) Hvis jeg tørr å komme bort til deg da.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F&F filmene ødela jo for streetracing miljøet i usa ifølge noen folk på en dokumentar jeg så. Første kvelden etter premiæren kom det TETT med ungdommer uten peiling til "streetracene", og ALLE parkerte på skrått langs veien slik som i filmen, før filmen parkerte visst alle normalt hehe. Så ble det masse ulykker med vanlige biler som hadde neonlys, aluvinge og fører på 16 år. Dvs mer police attention og mindre racing.

Ikke det at jeg bryr meg om hva de gjør der borte, følte bare for å skrive noe :D Som filmer er fnf & torque osv usansynlig dårlige filmer, grei underholdning om du skal le.

Btw, jeg så en ny sånn bilfilm til leie her om dagen, husker ikke navnet. men sort cover og en bil i midten, så var det en litt kjent skuespiller med også, noen som vet??

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne? :p

knight_rider.jpg

Torque kan jeg forresten være med på at er en forferdelig drittfilm. Der er det litt for mye som ikke henger sammen til at engang handlingen skal gå opp. Jet-motorsykkelen var vel toppen av kransekaka for min del der.

Husker godt da jeg så Fast and the Furious på kino hjemme på Årnes. Halve salen var stappa full av rånere som alle trodde de var Vin Diesel i Volvo 740 og med litt mindre biceps da filmen var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Denne? :p

knight_rider.jpg

Torque kan jeg forresten være med på at er en forferdelig drittfilm. Der er det litt for mye som ikke henger sammen til at engang handlingen skal gå opp. Jet-motorsykkelen var vel toppen av kransekaka for min del der.

Husker godt da jeg så Fast and the Furious på kino hjemme på Årnes. Halve salen var stappa full av rånere som alle trodde de var Vin Diesel i Volvo 740 og med litt mindre biceps da filmen var ferdig.

haha!! night rider var beste serien da!:D Jes sykkelen i toque finnes det et fåtall av i virkeligheten og er verdens raskeste sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det en 3. F&F film kommer jeg vel til og se den og.. men av alle bil/motorsykkel filmer som finnes synes jeg at Torque er den som er dårligst. Spesielt den jet-sykkelen, virkelig bra at det er kjededrift på den og greier :D

Filmen som KinG^KaoZ tenker på er sikkert "The Last Ride" med en sort Pontiac GTO i hovedrollen..

Scene fra filmen:

11160-2.jpg

Og coveret:

last-ride-01.jpg

Jeg har ikke sett den, men mange mener at det er enda en bilmfilm helt uten handling. Skal komme tilbake til det emnet når den er ferdig nedlastet :rolleyes:

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider