Wishmaster Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by realace Da skulle du prøvd å kjøre den wtf? Skal på lånke noen turer til sommeren. Er du der kan du få bli med noen runder inni :D God Jul og Godt nyttår OT: hmm.. så deg her om dagen å..får jeg å sitte på ? :P Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Wishmaster OT: hmm.. så deg her om dagen å..får jeg å sitte på ? :P hihi.. i was first :D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Den var det ja, og gjett hvem som har hovedrollen? Dennis Hopper! EASY RIDER "This seriously IS an 87-minute-car-commercial" :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ F&F filmene ødela jo for streetracing miljøet i usa ifølge noen folk på en dokumentar jeg så. Første kvelden etter premiæren kom det TETT med ungdommer uten peiling til "streetracene", og ALLE parkerte på skrått langs veien slik som i filmen, før filmen parkerte visst alle normalt hehe. Så ble det masse ulykker med vanlige biler som hadde neonlys, aluvinge og fører på 16 år. Dvs mer police attention og mindre racing. Ikke det at jeg bryr meg om hva de gjør der borte, følte bare for å skrive noe :D Som filmer er fnf & torque osv usansynlig dårlige filmer, grei underholdning om du skal le. Btw, jeg så en ny sånn bilfilm til leie her om dagen, husker ikke navnet. men sort cover og en bil i midten, så var det en litt kjent skuespiller med også, noen som vet?? Alle er nybegynner engang vet du.. kjedelig hvis ingen vil ta hånd om newbe's eller hva? Man glemmer ofte hvor man selv startet etter man bli eldre.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Den var det ja, og gjett hvem som har hovedrollen? Dennis Hopper! EASY RIDER "This seriously IS an 87-minute-car-commercial" :D Hei. Så den her om dagen. Det var århundrets dårligste film IMO. FnF serien blir liksom skikkelig gromme filmer i forhold. Synes diskusjonen om urealistiske FnF filmer, trendsvingninger, komersing etc av bil-hobbien blir helt rar. Virker som man må rakke ned på FnF filmer, for å fremstå som genuint bilinteressert. Jeg er ikke av den oppfatningen. FnF type filmer er ute av proporsjoner, ja-men det er en spire for mennesker til å komme inn i hobbyen, og jo flere jo bedre. Streetrace miljøet i USA (-og her etterhvert) har fått mer oppmerksomhet fra myndighetene, men det synes jeg også er greit. Da vil de kanskje forstå at vi trenger noen baner å race på. For det er der racing hører hjemme, og ikke på gata. Jo flere som driver med bil, jo bedre. Vi får mer fokus, bedre tuningsjapper, mer "politisk makt", mer baner, bedre arrangementer, etc.. Mvh (-og ja; jeg ser gjerne FnF 3'ern, og 4'ern, og 5'ern (-gud jeg er gær'n:D ) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Selv om både Fast And The Furious og 2F2F ikke er kvalitetsfilmer med god handling, så er det merkelig hvordan folk ikke kan synes det er grei underholdning når man slenger inn mye grombiler (Selv om vi alle er drittlei både FNF-Supraen og 2F2F-Skyline'n nå), damer og litt action... Selvfølgelig er ikke disse filmene klassiskere som Smokey and The Bandit osv, men må hver bilfilm være det? Som en annen sa tidligere, skal man se en "god film" så har man jo Gudfaren, Scarface, Schindler's Liste og disse typene filmene. Og som påpekt av Mazdafun, det virker nesten som at alle må liksom fordømme Fast And The Furious o.l. samt selvfølgelig bruke ordet "ricer" i annenhver setning for at man skal fremstå som seriøs/tøff. Men nei, det blir bare litt teit når alle skal absolutt hate det som faktisk de fleste synes var grei underholdning for et par år tilbake, på tross av at dessverre vi nå må leve med BMW og annet rart med både "Altezza-lykter", neon og fake-NOS flasker. :D Hvis det er noe vi sliter med her på forumet så er det så simpelt som at fler og fler folk burde lære seg å leve litt etter ordtaket "If you don't have anything smart to say, it's better to shut the **** up!" ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by S-2000 Selv om både Fast And The Furious og 2F2F ikke er kvalitetsfilmer med god handling, så er det merkelig hvordan folk ikke kan synes det er grei underholdning når man slenger inn mye grombiler (Selv om vi alle er drittlei både FNF-Supraen og 2F2F-Skyline'n nå), damer og litt action... Selvfølgelig er ikke disse filmene klassiskere som Smokey and The Bandit osv, men må hver bilfilm være det? Som en annen sa tidligere, skal man se en "god film" så har man jo Gudfaren, Scarface, Schindler's Liste og disse typene filmene. Og som påpekt av Mazdafun, det virker nesten som at alle må liksom fordømme Fast And The Furious o.l. samt selvfølgelig bruke ordet "ricer" i annenhver setning for at man skal fremstå som seriøs/tøff. Men nei, det blir bare litt teit når alle skal absolutt hate det som faktisk de fleste synes var grei underholdning for et par år tilbake, på tross av at dessverre vi nå må leve med BMW og annet rart med både "Altezza-lykter", neon og fake-NOS flasker. :D Hvis det er noe vi sliter med her på forumet så er det så simpelt som at fler og fler folk burde lære seg å leve litt etter ordtaket "If you don't have anything smart to say, it's better to shut the **** up!" ;) Hei. Wow!, Jeg er ikke alene allikevel...:D En annen ting er (over-)fokuset på drifting, og bruken av ordet som alle rakker ned på. Man skal liksom ikke bruke ordet om sladding rundt på veiene, "for det er ikke drifting". Man må bare bruke det om man kjører en Toyta AE86 (75% av forum-brukerene kastet seg ned på kne nå), og kan kjøre megabreit i enhver sving i 160 km/t på tørr asfalt. Er det bare meg som ser likheter mellom Japse-ungdommer som sladder gjennom øde områder i byene, eller oppe i fjellene, og de rånerne på f.eks Årnes som sladder gjennom "byen" eller ute på en god landevei. I mine øyne gjør de akkurat det samme, bare at japsene gjør det opp-ned(på andre siden av kloden). Så kan man jo si at japsene har gått videre, og laget en konkurranse av det, og faktisk noe som nærmer seg VM. Men Drifting=Slædding. (IMO). Og er veldig enig i siste kommentaren din. Det er en rar twist på dette forumet. Som om alle får en flammekaster utdelt når de blir medlemmer, eller noe.(-jeg fikk ingen) Alle sier "det var bedre før" om alt mulig, men jeg begynner faktisk å tro at det også gjelder her. Men du må legge til "have a coke, and a smile, and shut the Fu** Up!" :D mvh Altezza? Har jo det på pickisen jo? Er det "ute"?:D Det er jo de eneste lampene man får til B2000 utenom original. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Stephan haha!! night rider var beste serien da!:D Jes sykkelen i toque finnes det et fåtall av i virkeligheten og er verdens raskeste sykkel. BUMP: verdenbs raskeste orginale fra produsent ja,, ikke verdens raskeste,.. og jeg hadde fått for meg at: Suzuki 1300 GxR Hayabusa Turbo var den raskeste jeg da men?? over 330 km/t ... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hvis det er noe vi sliter med her på forumet så er det så simpelt som at fler og fler folk burde lære seg å leve litt etter ordtaket "If you don't have anything smart to say, it's better to shut the **** up!" dette er bra :) det jeg vil si er at jeg liker FF filmene, har ikke noe imot dem, og jeg liker å se sprettne damer, "guns" og biler i action. setter meg gjerne ned å ser disse filmene for ren underholdning. tråden var av dette kaliber: hørte om en 3'de fil i ff serien" nå er den " vi liker ikke ff serien" l-o-l-z---!! hold kjeft om du skal smelle med kjeften og svar på spm! - interessangt med en 3 film, aner ikke enda. http://www.IMDB.com - seriøst sted å sjekke... Og, gi meg gjene den skylinenen, for jeg liker den ;) --- det eneste som jeg ser som negativt med disse filmene er i The F and The F. der har vi i begynnelsen 2 superbikes som kjører forbi kameraet på bakhjulet i stor fart, får vi se dem mer? nei... det får vi ikke.. det eneste vi får se en en tett jakt med 2 cross sykkler, dette er da ikke hva vi vil se.. --- det bildet med hondaen (den hvite) over her :):):) helmax! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Ryo19 Leste en plass at det gikk noen rykter at Veilside sitt nye Veilside kit til Rx-7 en skulle være med i en hvis ny film. Akkurat dette stod i Max Power :) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryo19 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Mads` Akkurat dette stod i Max Power :) Nei på et RX-7 forum.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by mazdafun Er det bare meg som ser likheter mellom Japse-ungdommer som sladder gjennom øde områder i byene, eller oppe i fjellene, og de rånerne på f.eks Årnes som sladder gjennom "byen" eller ute på en god landevei. I mine øyne gjør de akkurat det samme, bare at japsene gjør det opp-ned(på andre siden av kloden). Likheter er det jo... Begge slenger med rompa på bilen for å si det sånn. Holdt på å få ræva til en oransje Volvo something stasjonsvogn i sida igår da han skulle "drifte" rundt en sving. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Likheter er det jo... Begge slenger med rompa på bilen for å si det sånn. Holdt på å få ræva til en oransje Volvo something stasjonsvogn i sida igår da han skulle "drifte" rundt en sving. Hei. Må passe deg for Volvor her på Nes;) Dem kjører jo Bofors pga. at dem ikke kan kjøre bil og trenger noe som tåler en trøkk. Men tipper det er endel japser som har nesten samme historie : Hai, 'san thco hitshc-ku Hachiroku-san. Si-tsche konomo san-tse komodo dorifto hai ! ..eller noe sånt... :D Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by realace Alle er nybegynner engang vet du.. kjedelig hvis ingen vil ta hånd om newbe's eller hva? Man glemmer ofte hvor man selv startet etter man bli eldre.. Mvh Jo men du ville kanskje ha kjørt litt rundt vanlig før du slengte deg på et race i gatene? ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by mazdafun En annen ting er (over-)fokuset på drifting, og bruken av ordet som alle rakker ned på. Man skal liksom ikke bruke ordet om sladding rundt på veiene, "for det er ikke drifting". Man må bare bruke det om man kjører en Toyta AE86 (75% av forum-brukerene kastet seg ned på kne nå), og kan kjøre megabreit i enhver sving i 160 km/t på tørr asfalt. Er det bare meg som ser likheter mellom Japse-ungdommer som sladder gjennom øde områder i byene, eller oppe i fjellene, og de rånerne på f.eks Årnes som sladder gjennom "byen" eller ute på en god landevei. I mine øyne gjør de akkurat det samme, bare at japsene gjør det opp-ned(på andre siden av kloden). Så kan man jo si at japsene har gått videre, og laget en konkurranse av det, og faktisk noe som nærmer seg VM. Men Drifting=Slædding. (IMO). Nå kan du ikke akkurat sammenligne en slapp Sierra som får en liten slædd på bilen gjennom årnes sentrum med FSR sin kjøring for ikke å snakke om Kenneth Moen sin sensajonelle kjøring på Gatebil med sin 200sx! Slædding kan aldri sammenlignes med drifting det er min mening. Gå på www.drifting.com der kan du se på bilder og filmer av folk som drifter, ikke kom å si at det er det samme som slædding? er vel ikke akkurat slik kjøring du ser på Årnes sentrum en sein kveld? (ikke noe stygt ment om Årnes rånerene) Er det så utrolig mye drifting i å få en liten slædd gjennom en rundkjøring eller er det når du klarer å ligge rundt hele rudskogen med hvinende dekk, litt røyk (er ikke breisladd vi snakker om) og kontra på kontra med utrolig bred oppstell på bilen? Hvis det du sier MazdaFun at drifting = Slædding, så kan du se på meg som Norges første FWD Drifter! Just my two cents. Audifanatic Norways first FWD drifter!:rolleyes: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg