mazdafun Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by audifanatic Nå kan du ikke akkurat sammenligne en slapp Sierra som får en liten slædd på bilen gjennom årnes sentrum med FSR sin kjøring for ikke å snakke om Kenneth Moen sin sensajonelle kjøring på Gatebil med sin 200sx! Slædding kan aldri sammenlignes med drifting det er min mening. Gå på www.drifting.com der kan du se på bilder og filmer av folk som drifter, ikke kom å si at det er det samme som slædding? er vel ikke akkurat slik kjøring du ser på Årnes sentrum en sein kveld? (ikke noe stygt ment om Årnes rånerene) Er det så utrolig mye drifting i å få en liten slædd gjennom en rundkjøring eller er det når du klarer å ligge rundt hele rudskogen med hvinende dekk, litt røyk (er ikke breisladd vi snakker om) og kontra på kontra med utrolig bred oppstell på bilen? Hvis det du sier MazdaFun at drifting = Slædding, så kan du se på meg som Norges første FWD Drifter! Just my two cents. Audifanatic Norways first FWD drifter!:rolleyes: Hei. Sammenligne en slapp 240 sladd og Kenneth Moens exellente håndtering av en bil kan man gjøre. Men å si at de er like flinke, det er jo HELT FEIL. Forskjellen mellom ett lite kast og hele banen, handler jo om hvor god kontroll du har over bilen, og hvor mye du satser. Mener det heter sladding/drifting alt sammen, det er bare mengden/graden av det som er forskjellig. Mener bare som nevnt tidligere, at manges utbasunering om at "det er ikke drifting" pga. at det kjøres med en eurobil, noen ikke er så flinke(-enda), det ser dumt ut (drifting må jo se tøft ut), det går ikke så bredt som på TV, etc , gjør meg litt matt. Det er sikkert en haug med Japser som lager filmer med dårlig drifting også. Men jeg tror de aksepterer det for det som det er. Hvorfor ikke vi kan gjøre det samme er "beyond me". Og om du sladder med FWD og kaller det drifting, så skal ikke jeg henge deg. Det er åpenbart ikke den optimale bilen å drifte med, men det går ann. Om du er Norges første vet jeg ikke, men du blir kanskje Norges første profesjonelle FWD drifter (-det hadde det stått respekt av). Men alt dette er min mening, og ikke noe "sånn er det !" -fasit. Ha en god dag (-for nå skal jeg drifte øehh...sladde hjem fra jobben).:D mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Sammenligne en slapp 240 sladd og Kenneth Moens exellente håndtering av en bil kan man gjøre. Men å si at de er like flinke, det er jo HELT FEIL. Forskjellen mellom ett lite kast og hele banen, handler jo om hvor god kontroll du har over bilen, og hvor mye du satser. Mener det heter sladding/drifting alt sammen, det er bare mengden/graden av det som er forskjellig. Mener bare som nevnt tidligere, at manges utbasunering om at "det er ikke drifting" pga. at det kjøres med en eurobil, noen ikke er så flinke(-enda), det ser dumt ut (drifting må jo se tøft ut), det går ikke så bredt som på TV, etc , gjør meg litt matt. Det er sikkert en haug med Japser som lager filmer med dårlig drifting også. Men jeg tror de aksepterer det for det som det er. Hvorfor ikke vi kan gjøre det samme er "beyond me". Men alt dette er min mening, og ikke noe "sånn er det !" -fasit. Ha en god dag (-for nå skal jeg drifte øehh...sladde hjem fra jobben).:D mvh Personlig meninger er veldig viktig på ett bilforum, skjønner hva du sikter til angående Euro biler, men jeg har lagt merke til enkelte "drifting" filmer fra folk på forumet (uten å nevne navn) som enkelt og greit burde ha investert i "drift bible" fra BMI og lært seg noe mere triks før de legger ut en film hvor de liksom drifter. for meg så betyr ordet drifting ingen ting etter som at det er så mange personlig vrier på det her i Norge (og helt sikkert mange andre land) så når folk sier at de drifter med bilen så tenker ikke jeg på annet enn slædding, fordi det er utrolig få som virkelig klarer å kaste bilen så bredt som japsene på tørt føre og alikevel kjøre kontra på kontra rundt en bane eller lignende! Ser jo bare på Skedsmohallen, der er det mange som liksom skal "drifte" med bilen sin, men det er jo utrolig få som virkelig klarer å holde slædden rundt og rundt den lille "øya" med busker og allikevel ikke snurre! Håper Kenneth Moen og Fredrik Sørlie får vist oss litt mere av hva drifting virkelig innebærer!:D Ha en god dag du og. lykke til med driftingen hjem fra jobb;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by prizma BUMP: verdenbs raskeste orginale fra produsent ja,, ikke verdens raskeste,.. og jeg hadde fått for meg at: Suzuki 1300 GxR Hayabusa Turbo var den raskeste jeg da men?? over 330 km/t ... Originally posted by Stephan Den er det... Hayabuza er verdens raskeste serieproduserte.. og denne er verdens raskeste sykkel som ikke er serieprodusert. ja? skrev jo det... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 jaja, sklir godt ut her ;) ordet "drifting" bruker eg personlig ikkje, sier sladding og breisladding.. alt etter størrelse og lenge på rompekastene :P og til de som ser folk som ikkje klarer å legge en bil brei rundt en øy, e ikkje alle biler som e oppsatt til sladding.. fåtall av biler som f.eks har diffsperr, og då har sladdene det med å bli dårlige etterhvert som mer og mer av hjulspinningen blir overflyttet til ene hjulet.. diffsperr til folket! :D noen som husker ka tråden startet med her? kommer sikkert til å se "3cars that R2fast", sånn det blir.. selv om eg ikkje e stor tilhenger av klistremerkeracing og enorme vinger, sånn får det bare være.. folk klager på at filmene e urealistiske, se på filmer som rambo og..ja..istid! film e som oftest underholdning så vidt eg har skjønt ;) tilbake til start av topic: aner ingenting om en evt ny fast/furious-film.. :P og bare de ikkje kaller en evt fjerde film for "2fast4u" så ser eg den og :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by mazdafun Altezza? Har jo det på pickisen jo? Er det "ute"?:D Det er jo de eneste lampene man får til B2000 utenom original. Haha, i mine øyne er ikke Altezza nødvendigvis et onde på annet enn biler hvor det ikke hører hjemme i det hele tatt (mao, det ser jævlig ut). Jeg har jo "clear tails" på del Sol'en selv, og likt ditt tilfelle så er dette det eneste alternativet til standard baklykter som finnes på markedet (ikke engang et alternativ med oransj blinker byttet ut med hvitt finnes til del Sol i original baklykter)... Anyways, var bare å få frem at vi har måttet akseptere diverse rare trender... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Akkurat som da Rocco fant opp det å knulle i russetida. Rocco har ikke engang finni opp sitt eget navn.... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Stephan ja? skrev jo det... så ikke det der jeg, før ejg hadde skrevet det, så vi er vell enige.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryo19 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 http://www.reubengathright.com/jpg/ricers/TheFastandtheFuriousComic.htm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 haha, morsomme gutter :cocain: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg