Gå til innhold

Ombyging til Xenonlys

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

Skaffer sett til og montere i orgiale H1 pærer osv. prisen får komplett sett (ink, trafor og ledning) ligger på 3990.- og for h4 der det er xenon nær og fjærn 2000kr mere.

Kort levering tid. og passer i alle biler ingen fare med reflektorer siden disse lager mindre varme en orginal pærer

Ta kontak med meg på mail

Vh

Totta

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt da... 2500-3000NKR i Sverige ;O

For de som har Opel så har Bosch xenon lykter til samme prisen pr. stk. DVS. 2x lykter = ca. 8000-9000kr. Skal finnes til de fleste Opel biler 90-.

For de som har Vectra B så kan dere vente til Bosh kommer med sine Xenon lykter som følger svingene, kommer til Norge snart.... trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har pris på er 2 pærer pluss trafor(2stykk)

dette kan monteres i alle slags lamper bare det er H1-H7 pære

og rart du synes det er dyrt da for han som importerer disse får besøk fra japan for han er den som selger mest i europa.

men men

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en god del bedrifter/privat personer som selger slike ombyggingssett. Men alle har like priser, mangler jo seriøs konkuranse. Ikke bare i Norge men også i andre land. I Sverige så ligger også prisene på et ombyggingsett (2x pærer + 2x transofmatorer) på ca. 3990,- SEK(Vis jeg husker riktig). Vel man skulle tru 3990,- er billig, men tenk... Det er bare 2 lys, det dekker hva ? Bare nærlysene, du må jo ha langlys også. Kommer fort oppi 8000,- kr. Xenon ombyggingsett er bra, men ville heller ha kjøpt Xenon lykter i og med at de har ca. samme prisen som et ombyggingsett. Fikk pærer med mine lykter, betalte 8000NKR. Men som jeg da solgte til en lykkelig Tromsøgutt som nu kjører(sikkert som den eneste i landet) med Xenon lykter som følger svingene ;O Poenget var at jeg fant ut at de billige Halogen pærerne er minst like så bra, selvom de har noen ulemper men de jeg har har lyser like så bra som enhver xenon pære. Bortsett fra at strålene ikke er så fokusert.

SÅ må vi ikke glemme biler med elendige ledningsnett. F.eks. Audi 95-99, er ikke bevist men er diskutert om det virkelig er vits i å satse på ombyggningsett... Litt kjedelig å bruke 8000,- kr på noe som ødelegger noe for 3000,-kr, vis det gjør det.

Heldigvis så har du et bedre marked i Sverige. Så det var enklere å finne gode priser der enn i Norge. Så har du jo alltids de Halogen pærene med xenon/krypton gass. De er jo et bra og billig alternativ og ikke fullt så ulik xenon.

Vel... Skulle egentlig bare gi deg et råd her men er litt ute å kjøre ;O

Skal du selge slike sett så selg dem billig! Er bare snakk om noen mnd så kan du få ombyggingsett under 3000,-. Allerede så har Philips senket prisene på sine sett.

Skaffer du sett i forskjellige KELVIN ? Det er viktig, er noen som liker blåfarge, noen som liker lilla farge og noen som liker helt hvite.

Prisen er det viktigste siden det er svært mange kjøpteglade nordmenn som driter i gode prisen utendlands og handler heller i Norge. Vet om flere som har kjøp seg slike sett, så må du være sikker på at merket/merkene du selger er av kvalitet. Er svært mange dritt merker på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider