Gå til innhold

215-40-17 dekk.

Arnie

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har både hatt 215/40 - 17 og 205/40-17 på 7.5" brede felger. 215 er best syns jeg siden det er mer gummi og dekket går rett opp og ikke skrått inn som med 205. 215/45 - 17 går i hvertfall ikke. Det har jeg også prøvd, treffer demperne på min. Men det kommer jo ann på felgen også da. Gå for 215/40 - 17, min er senket den også. Den slo oppi bak før jeg senket den ;) Ble stivere etter senking.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic: Noen som har peiling på hvorfor det ligger spacere bak på bilen min? Og ikke foran?

Inni somerfelgene står det 17x7J og + 45. 45 kan vel være innpresset. Hva har egentlig der andre med 7" bredde som innpress?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med fjortiser i baksetet mitt, ok da så har det nok skjedd. Men jeg har hatt ei dundre på godt over hundre der. :) Jeg valset bak før jeg senket. For da slo den nedi. Men tror ikke det var noe vits siden den ble stiv etter senking.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg senkesett 40mm.. passer det med 215 40 17 da? tenkte på når man svinger og lignende.. det er jo ikke akkurat BRA svingradius på primera fra før.. og gnisser det borti ellers?

Vært hos sharif idag og funnet meg noen OZ Superturisimo GT 7*17 215/40/17 kan tenke meg de, men KUN om jeg slipper no mas med å valse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider