Gå til innhold

215-40-17 dekk.

Arnie

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oluf

Ja bilen min er senket har intrax høydejuterbart.Er ikke enig at 38mm er et fornuftig impress,i 95 så satte jeg h&r senkefjærer på den første SRI`n til bilhuset og satte på noen Borbet 7x15 med 38mm impress +dekkdim 205/50-15 og det subbet i bakskjermen.

Når dere setter på bare senkefjærer og ikke kortere dempere så må dere kappe bort 3/4 deler av støtputa ,hvis ikke vil bilen ligge å ri på støtputa og det fungerer dårlig

Arnt P10 sier 38mm er ok men forteller ikke felgbredden,jeg har som sagt 7,5x17 40 mm impress og det stikker 2-3mm utenfor foran, men bak er det perfekt så jeg mener forsatt at 7x17/18 med 40-45mm er det beste. Jeg kjører 7x16- 40 impress med 205/50-16 +Falken piggfritt og det subber foran men det er sef fasongen på dekket som gjør at det subber

Bilen min kommer fra Bilhuset. Veit ikke om det er bytta dempere på den noen gang, men kan jo være henne at det er gjordt, så jeg ikke har orginale. By the way 7x17" felger med 45 innpress er klin umulig å få på bilen min (uten spacere). Vis noen får det til skal jeg spise lua mi :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det subber hen bak da?

Kompis av meg kjørte 7x16 med 48mm impress +205/50-16 i flere år og det var ikke noe problem

hvilken størelse på dekk kjører du?????

er det felgen eller dekket som treffer demperen ???

Det subber bak ja. Det er dekket som treffer demperen. Jeg har Falken FK451 205/40-17 ;) Nå har jeg på 4 eller 5 mm. spacere og jeg får ikke lille fingeren mellom demperen å dekket engang.

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet

Eneste forklaring jeg har er at demperne må være uorginale,for jeg har senket alle bilene til bilhuset fra 94 til 99 så jeg vet at det er montert 7x17 med 45mm ET

En nabo av meg hadde SRI med 100+ Qalifer tror jeg de het og

de var 7,5x17 med 45 ET og vi satte på en 3mm spacer og da gikk det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Bilen min har gått i Oslo se (Bærum, men folka i Oslo sier vel at det også er Oslo :) ) Og jeg har 100+ eller Team Dynamic.... Har sett de begge med like felger som jeg har. Og jeg har også 17 + 7.5" Så da tenkte jeg kanskje det tilfeldigvis kunne være min. Norge er ikke så stort liksom.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet

Eneste forklaring jeg har er at demperne må være uorginale,for jeg har senket alle bilene til bilhuset fra 94 til 99 så jeg vet at det er montert 7x17 med 45mm ET

En nabo av meg hadde SRI med 100+ Qalifer tror jeg de het og

de var 7,5x17 med 45 ET og vi satte på en 3mm spacer og da gikk det fint

Kan godt være hende at demperene er uorginale. Du kan ikke huske 1 (eller 2) blå SRier skole biler. Som har hatt servicer hos dere fra 95 til 01 vel?

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider