Lutador Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Bilen har vert på verksted i dag og de skulle skifte lenkearmane og stille inn frontlysa. Det på høgre sida gikk ikkje langt nok ned og bilen er defor ikkje godkjent. Har ikkje sett på det igjen sjøl endå, men eg håper at noken har vore borti noke lignande og har noken tips? Litt hast. Bilen skulle vore godkjent i forrige månede:/ Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Høres ut som det er noe galt med en eller annen innfestningen på lykta. Sikker på at du har fått montert den riktig? Ser det ut som alt er som det skal inne i lykta (noe som står skeivt e.l.)? I verste fall kan du jo legge inn skiver på de øverste festene, og dermed "tvinge" lykta til å peke nedover. Alternativet er jo å reklamere på lyktene. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lutador Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 (endret) Lyktene var montert riktig. Eg såg i alle fall ikkje noke problem med måten de var montert. Eg tok de av i går og la på hella lyktene igjen. Får heller se meir på det etter eg har fått bilen godkjent. En ting eg kan nevne er at på produktsida til bsbildeler så stod det at lyktene hadde El. justeringsmotor. Dette finner eg egentlig vanskelig for å tro. Edit: Då er bilen godkjent:) Endret Oktober 11, 2011 av Lutador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg