Lange John Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Heisann Lurte på om noen kjenner dette releet? Det har blitt plukket ut av en båt og jeg tror det var koblet til viskerne (uten at jeg skal påstå det med 100% sikkerehet). Trenger evt skjema til releet eller en forklaring på hvilke kontakter som er til hva? Det har nok stått merket på selve releet men merkinga er borte og ingen av kontaktpunktene er merket heller! Tar mer en gjerne imot tips eller forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Det ser nå ut som et vanlig rele som står i en en koblingsboks elns. ta utav det relet og ohm(sånn pipe ting på multimeteret) deg fram til hvilken kontakt som er koblet til relets klemmer. viss du forsto det? det var litt vanskelig å forklare. Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Datablad på selve releet som sitter der: http://domko.ru/pdf/SONGCHU/792.pdf -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lange John Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Heisann Bwana og takk for rask respons :-) Har funnet det "lille" Song Chuan releet men det er støpt fast til resten av releet og ingen av kontaktene på det "lille" releet er synlig! Så jeg er liksom like langt med tanke på terminalene på releet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg