Gå til innhold

VIKTIG VIKTIG!!! Tv2 nyhetene ikveld om sharifs dekksenter

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Fikk nyss om at det kommer til å skje noe MEGET spennende på nyheten idag ang alt det som har skjedd rundt sharif og gjerde&byhring...

Jeg vet faktisk ikke hva det er, men dette kan jo bli spennende hehe :cool:

Så alle sammen.. følg med på tv2 nyhetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg har skjønt ut av saken:

Sharif selger billig dekk og felg fordi han importerer dem selv og ikke kjøper dem fra en grossist som alle andre i Norge gjør. Dette gjør at han kan selge en del billigere og fortsatt tjene på det. Noe jeg tror Gjerde & Byhring ikke likte, dermed ringer de Sharif for å gjøre noe ulovlig. Nemmelig å forhandle om prisene, og i Norge er det ikke lov å samarbeide om å holde prisnivået oppe.

Ellers så skal en vel fortelle at en tar opp samtalen eller så skal det pipe hvert 3 sekund som er tegnet på at det blir tatt opp. Så her har vel Sharif gjort et lovbrudd også.

Men jeg sier bare: GO SHARIF! Hvis det ikke er noe jeg har glemt.

PS: Jeg fikk heller ikke sett nyhetene.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Ellers så skal en vel fortelle at en tar opp samtalen eller så skal det pipe hvert 3 sekund som er tegnet på at det blir tatt opp. Så her har vel Sharif gjort et lovbrudd også.

Er kun ene parten som trenger å vite om opptaket.

Blir kun forbudt for en tredjepart å ta opp en samtale uten samtykke.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider