J-kid Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg skal trekke en strømkabel fra batteriet og inn i kupeen men jeg skjønner ikke en dritt her. Jeg har lest om at jeg skal se etter en trekanta plugg ellernoe men jeg finner ikke noe sånt. Kan noen plis tegne en rød ring rundt der hvor jeg skal leite? Venstre side: [ATTACH]25164[/ATTACH] Høyre side: [ATTACH]25165[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Johan Eriksen Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor går den røde kabelen som er der allerede da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-kid Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 (endret) Oi dævven den la jeg ikke merke til! Men den ser ut til å gå ned hit: [ATTACH]25185[/ATTACH] Altså står jeg bare enda mer fast. Noen som kan hjelpe? Strømkabelen herfra og til bagasjerommet ligger klar, men så var det det å få kobla den på... Endret Oktober 6, 2011 av J-kid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramboo23 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 viss du ska ha en strøm kabel fra motor rommen å inn i biln trekker du den inn og ned sikkringsboksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg