peterminator94 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hallo! Mitt første bilkjøp er rett rundt svingen! I den anledning lurer jeg på hvilke biler som er lette å stile? Altså lett å få tak i deler til. Skal ikke gjøre allverdens med den. Men sånt som ny leppe, felger, grill, lykter osv. anyone? takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Siden det er din første bil og du skal '' style '' den, så kjøp en Honda Civic eller en mazda 323 (si ifra hvis du vil ha en mazda 323, selger en). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterminator94 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Tenkt på Civic, men virker som om det er så mye som må gjøres for å få den fet ''/ Åssen er standen på Mazdaen a? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 hva med opel da....lette biler og skru på, får veldig billige deler mange plasser... trodde ikke man kunne på en civic feeet jeg da men^^ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Prisklasse da? Finnes jo mengder å vege mellom av japsebiler som kun er laget for å styles! Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Standen på mazda er utrolig bra. Har nettopp byttet eksos potte. Det som er det beste med bilen, er kilometer standen og drivstoffs bruket. Den bruker UTROLIG lite og har kun gått 93.000. Det som er det eneste negative med bilen, er at det er LITT rust på hjulbuene, men dette er jo vanlig på disse bilene og med tanke på at det er en 93 modell er dette ingenting. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterminator94 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Åssen opel tenker du på da? under 50 k. og som er driftsikker. Trenger en som starter i 20 minus, HVER gang. ettersom jeg ofte blir til å bruke den på ski :P Har du noe bilder av mazdaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hvis du skal ha Opel, har du mye å velge i. Calibra, Vectra, Astra, Omega. Gode biler alle sammen, men å finne et "bra" eksemplar av Calibra, er vanskelig :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Peterminator, hvis du sender meg en melding her med mailen din så kan jeg sende deg bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterminator94 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Vectra kan jo bli fine. Men liker svært få "vanlige" biler som er kommet etter 90 tallet. Nissan Maxima og Honda Accord fra slutten av 90-tallet virker jo ganske greie? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Calibra er jo fine biler kan bli meget fin også. men vær forsiktig ved kjøp, ufattelig mye rust på de, golv, hjulbrønn, kanal og bakskjermer :) Som nevnt, opel vectra kan bli stilige :) Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 mitsubishi colt, slik en :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30808621 Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterminator94 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Spar meg for en mitsubishi annet enn galant :P Vectra har potensial, men ligger så mange "råtne" på finn nå :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg