kennhy Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hei. Jeg har en Mercedes Benz E200 som tar inn vann. Den tar inn vann forran på passasjersiden under torpedoveggen,(På høyere side) fra Torpedoveggen er det lagt et slags skumgulv mellom Torpedoveggen og Selve gulvet som jeg tokk vekk. Og neders på skumgulvet på høyere side er dt KLISS vått :P og fra midten og venstre side er det tørt :D Så det eg lurer på er: Hvordan det kommer inn, dt er ikke fra Front ruta og jeg har ikke soltak. og alle dørene på passasjersiden er tørre. Så det kommer fra TorpedoVeggen, Men hva kommer det av? Kabler fra Motoren ogg inn? Julbua på Høyere Side? Hadde satt pris på svar :D Vannet Kosta meg en Del til 6000Kr!!! siden gulvet har sugd vannet helt bak til batteriet og til Vakium motoren (Styringen til låser å annet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 har du sjekket om det er noen lekkaskjer på noe varmeappart slanger under dashbord? eller om tappe hullene er tette i gulvet? :) ta vekk golvteppe på H/side å sjekk der mye mulig du finner svaret der ;) MVH Roy Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennhy Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 skal ta en titt.. takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennhy Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hey! Fant ut hva som dt kom a (Tror jeg) hehe. Jeg tok av Hjulet og ramma rundt julet. Og der var det like mye sand som å ta en spade med sand. så nå er iværtfall systemet Åpent og ikke tett :D så håper det var feilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg