TommyHimSelf Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 hei:) jeg er helt ny på forumet, grunnen er at jeg har ett problem med å skaffe spindel(er) til min ascona c :( hadde ett lite uhell og det førte til en skjev spindel (atangen som sitter boltet fast på bakakslingen) har ikke så mye peiling men fikk hvete at delen jeg trenger er en spindel. noen som kan hjelpe meg her? hvor kan jeg få tak i dette? ringt til opel men velding tørt på lageret.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan vel bruke spindel fra Kadett, Astra F og Vectra A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyHimSelf Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hm.. Det tenkte jeg ikke på. Heh. Takk:). Nå er håpet mye større igjen xD. Heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kniper det om, så har jeg to komplette spindler fra astra f, med tromler liggende :) De kan du få, hvis du betaler frakt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg