RS2 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hvorfor er det slik at man alltid må sjekke om en vegg er nymalt hvis det står et skilt om det? Hvorfor kalles det Anonyme Alkoholikere når det første de gjør er å stå oppreist og si, "Mitt navn er Ola og jeg er alkoholiker"? Hvem var den første personen som så på en ku og sa, "Jeg tror jeg skal klemme på disse dinglende greiene og drikke det som kommer ut"? Hvorfor setter ikke lim seg fast i innsiden av flasken? Hvorfor ser du aldri overskriften "Synsk person vinner i lotto"? Hvorfor er "forkortelse" et langt ord? Hvorfor er en boksering firkantet? Hvorfor er appelsinsaft laget med kunstige tilsettingsstoffer og oppvaskmiddel laget med ekte sitroner? Hvorfor kalles tiden på dagen da trafikken går tregest for rushtid? Hvorfor finnes det ikke kattemat med musesmak? Hvorfor kan de ikke lage hele flyet med samme materiale som den uknuselige lille sorte boksen? Hvorfor har brødristere alltid en innstilling som svir brødskiven til en kullklump som ingen vil spise? Hvis en person eier et stykke land, eier de den helt ned til kjernen av jordkloden? Hvorfor kan ikke kvinner ta på mascara uten å holde munnen åpen? Hvorfor klør det alltid på nesa når man har blitt skitten på hendene? Hvorfor er et minutt mye lengre på utsiden av toalettet enn på innsiden? Når en politiker mister stemmen, holder de da kjeft? Hvorfor uttales ikke 11 som "tien"? Hvorfor trenger vi alltid noe av skrotet vi hadde på loftet i 3 år 3 dager etter at vi kastet det? Hvis det er sant at vi er her for å hjelpe andre, hva er det de andre er her for? Hvis olivenoljen er laget av oliven, hvor kommer babyolje fra? Hvis en ku ler, vil det da renne melk ut av nesa? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 lol lol lol lol Jævelig bra.. hahahah.. hvor tar du det fra? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 hahhahahahaha Du kommer deg gutt, du kommer deg. Nesten så du er like morsom som meg hahahahahaha AAaaaaaalrriiiggghtyyyyyyyyy then..... Take care now bye bye then... :roll: :roll: :roll: lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 haha.. konge :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hvorfor er damer så kostbare, når jeg er så FORBANNA billig?! Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by RS2 ........ Hvorfor er et minutt mye lengre på utsiden av toalettet enn på innsiden? Hvorfor trenger vi alltid noe av skrotet vi hadde på loftet i 3 år, 3 dager etter at vi kastet det? ....... L O L Kjempebra! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg