yosi4 Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 (endret) Hei! har en peugeot 406 som sårt trenger en ny reg reim! Ringte til ett verksted og de skulle ha 8400 for det og det klarer ikke økonominen min:shake Så derfor dro jeg til meca og fikk gode rabatter men spørsmålet er: Noen tips og triks til og gjøre dette første gang alene? Evnt noen i østfold som vill gjøre jobben for en rimelig penge :P? Gjelder en 2.0l 1997 moddel gått 250tusen og reima er vist 5-6 år gammel! Endret Oktober 8, 2011 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Vel jeg har ikke noen direkte guide på peugeot motor, men har laget en veldig detaljert guide for reg reim for audi her : http://tipetu.blogspot.com/ Når sant skal sies er dette den første reimen jeg har byttet, men har skrudd bil i mange år. Bruk google og forumer flittig og samle så mye informasjon som mulig før du skrur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Lås kammene med en bor, merk med farge på nedre hjul. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg