passat4motin Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 noen som vet hvor justerings skruen/mutter er på en passat 2002 1.9tdi 4 motion er?? vist d ikke er automatisk justering.. eg må jo dra bekken bak i baksete før den låser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 sitter ikke justeringa under bilen ...om jeg ikke husker feil sitter den midt under over eksosen ...genialt plassert! mener det var en litt klønete pantent på selve justeringa også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat4motin Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 ska ta en titt på d i måren.. vet du om eksosen må ned eller klarer eg smuge en fing eller to innimellom.. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 jeg måtte bytte bremser bak og måtte justere opp håndbrekket i samme slengen ...trur ikke jeg hadde ned eksosanlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hvis det er samme patent som på min gamle Audi 80 må du ut med varmeskjoldet, men eksosen må ikke ned. Utrolig rart om du må plukke ned eksos for å justere brekk. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 jepp det stemmer når jeg tenker meg om ...husker bare det var litt klønete greier ..også selve justeringa ..sikkert greit om en har gjort det noen ganger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat4motin Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 takk for svar.. skal ta en titt i helgen.. vært litt mye arbeid i d siste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Skriv gjerne her hva du gjør.. Lik bil og likt problem her :) Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg