Gå til innhold

Har bluetooth, men hvordan tilpasse den til min telefon?

Ranger emnet

jannekristin

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt en Volkswagen Passat 1.9 TDi 105 HK - Comfortline 2006. Den har bluetooth, og et nokiasett er tilkoblet med både holder og diverse antenner og ledninger. Har lest i brukermanualen og prøvd å finne ut hvordan jeg kan tilkoble min iPhone, men vil ikke dette være mulig med det jeg allerede har i bilen?

Må alt byttes ut, og hva skal jeg i såfall kjøpe? :)

På forhånd, takk for hjelpen! :D

post-66107-13804853573112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bluetooth så skal vel alle mobiler som støtter bluetooth virke om jeg ikke tar feil ? :) men du får vel ikke ladet mobilen osv, siden den er lagt opp til nokia? Er ikke så sikker på dette. eller mener du at du har bluetooth handsfree (sånn til å ha på øret)?

Sånn som jeg har gjort i min passat, så har jeg byttet cd spilleren, og den nye spilleren min har USB, og bluetooth, slik at jeg kobler til USB til iPhonen min, slik at den lader (og at jeg kan spille musikken) så kobler jeg iPhonen trådløst til spilleren via bluetooth, dette virker perfekt, og jeg kan da slå nummer osv på skjermen til cd/dvd spillern (og får alle telefonkontaktene fra iPhonen opp på skjermen), og hører samtalen via høytalerne.

Vet ikke hvordan det er lagt opp med handsfree i bilen din, men kan hende du kan bare bytte ledningen? hvis det er mulig?

Hvis jeg hadde hvis mer spesifikt hvordan det er lagt opp, så hadde det kanskje vært lettere, kan hende du må bytte alt.

Er dette ettermontert? eller originalt fra fabrikk? Den originale bluetooth handsfree'en var vel trådløs?

håper dette hjalp litt :)

VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider