B.T.i Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Du kan få kjøpe de gamle tåkelysa mine;) Type Zkw(Kraftig lys) Tåler både vask og dask Skal ha ca. en høvding for dem! Bytter fordi jeg har bestilt Kombinert tåkelys holder og luftinntak til de nedre hula på støtfangern fra England! Har ikke vært i bruk siden November, som ny! http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Front.jpg Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Dei ser relativt greie ut ja :P Kan vi snakkes meir seinere i kveld om du har tid? Har vel eit par spørsmål :D Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Deia Lurer på det her : Simons effektanlegg : Golf III 1.4/1.6/1.8/1.9D/1.9TD/1.9TDI/2.0/2.8 VR6 6/91-97 Art. 026-HX Komplett efter kat. Rör: 63.5 mm Ändrör: "DTM-design" 2x76 mm blankt rostfritt Noken som har ei prisantydning på det her? Og gir det grei lyd osv? Jeg har nøyaktig samme bil som deg og har nettopp installert et Simons Sportsystem 026-H. Dette effektanlegget er identisk som det du har foreslått bare med forskjellig design på enderørene ut fra potta. Anlegget fungerer utmerket, og det er definitivt mere lyd enn et vanlig system. Jeg er kjempefornøyd! Betalte for øvrig 2700,- for anlegget. Originally posted by 007Gir fin lyd det når det er råna inn.. da gleder jeg meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Angående effektfilter. Noken som har erfaring med det effektfilteret dei selger på autospar? til golf 3 gti 2.0? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg