S-2000 Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Et fint eksempel på noen som tok et par halvlitere for mye... wee!!! :eek: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 HAHAHA.. Typisk gatebil.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Syns det er helt greit at man drikker, men jeg og de fleste andre klarer vel og la være og oppføre seg som pøbler fordet. Jeg syns jeg det er helt greit at folk tar seg nokke pils utover kvelden men det må selvfølgelig ikke bli sånn at man er ute etter bråk og driver og sikter flasker inn mot biler og herper. Det går faen ikke ann! Og det er vel alle enig i, det er sånne folk vi ikke vil ha der. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Sitat Originally posted by Suveren Hadde du ikke på deg hatten til en av fjortisene på julebordet til Elprice en stund da? Den lignet litt:D Hehe, Elprice festene er og forblir rølpefester (uten biler). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Sitat Originally posted by springbrett Hehe, Elprice festene er og forblir rølpefester (uten biler). :D Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Da har jeg fått snekra sammen en film.... Noen som har en plass å legge den? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Oooh:):) *gleder seg* Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Den er på 39mb 4min. Noen med plass??? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Dette var synet som møtte meg når jeg kom hjem fra rudskogen i fjor. Så det er nok ikke bare på Gatebil og lignende man får oppripet bil. Idiotene slår til når og hvor som helst. Skulle vært skuddpremie på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Steike... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: anger2 Devil anger2 anger2 onfiredevi onfiredevi kebabåndes kebabåndes :fuckme2: :fuckme2: :fire: :fire: fucku fucku angry angry Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Fy faen så sinnsykt jævlig! :mad: Akkurat sånne riper kjenner jeg igjen, og har opplevd disse flere ganger, men det svir like mye hver gang... Får vondt inni meg når jeg ser disse bildene, og når slikt skjer en selv så blir man både utrolig sinna og ikke minst kvalm over bare tanken at ALLE kostnader må dekkes av deg selv... Hvis noen her på bilforumet.net ser noen som riper bil i løpet av sommeren, burde de fange de, kneble de og ta de med hjem... Deretter arrangerer vi et "BeatMeet" hvor alle bilelskere kan denge løs så mye de vil de disse jævlig iglene! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Faen så jævlig da..... burde vørt fobudt å drikke der når sånne ting skjer. Hadde jeg stått bak han som pissa på flasker hadde jeg blitt veldig frista til å dytte han ned... bare for morroskyld. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Sitat Originally posted by mi_R16 Dette var synet som møtte meg når jeg kom hjem fra rudskogen i fjor. Så det er nok ikke bare på Gatebil og lignende man får oppripet bil. Idiotene slår til når og hvor som helst. Skulle vært skuddpremie på dem. Hvilket arrangement var du på der? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Bilen stod parkert hjemme, utenfor huset, da jeg var på Gatebil i juli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Sitat Originally posted by dr.enos.pork Da har jeg fått snekra sammen en film.... Noen som har en plass å legge den? Er filmen lagt ut eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg